تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

برگزاری سمینار «بدافزارها، دیروز، امروز، فردا»

سمینار «بدافزارها، دیروز،؛امروز، فردا» چهارشنبه ۲۰ اسفند در سالن همایشهای شرکت مخابرات استان مرکزی برگزار شد.

سمینار «بدافزارها؛ دیروز، امروز، فردا» به همت شرکت داده پردازی کاکتوس و با حمایت انجمن مهندسی برق و الکترونیک و شرکت مخابرات استان مرکزی، در سالن همایش های شرکت مخابرات استان مرکزی برگزار شد.

به گزارش تکنـــــــــــــــازدانلود: به همت شرکت داده پردازی کاکتوس و با حمایت انجمن مهندسی برق و الکترونیک و شرکت مخابرات استان مرکزی، سمینار «بدافزارها، دیروز،؛امروز، فردا» چهارشنبه ۲۰ اسفند در سالن همایشهای شرکت مخابرات استان مرکزی برگزار شد.

در این سمینار نیم روزه که با استقبال گرم مدیران و کارشناسان IT استان مرکز ی همراه بود، در ابتدا مهندس عبدلی با معرفی شرکت داده پردازی کاکتوس که تجربه ای ۸ ساله در دنیای فن آوری اطلاعات دارد و تا کنون پروژه های موفقی را در استان مرکزی ودر جای جای ایران اسلامی از بوشهر تا سیستان و خراسان و آذربایجان شرقی و تهران به انجام رسانده است از آرزوی خود در به کار گیری تجربه و دانش بومی کارشناسان این شرکت که همه از نخبگان و سرآمدان خطه استان مرکزی هستند گفت و با اشاره به رسالت شرکت داده پردازی کاکتوس که بر اساس عبارت «پلی بر شکاف دیجیتال» شکل گرفته است، برگزاری سمینارهای با جنبه آموزشی را در این راستا عنوان کرد.

در ادامه مهندس نفیسی اطلاعات پایه ای – کاربردی و مثال های جذابی را از دنیای ویروس ها با محوریت ایران مطرح کردند.

ایشان با توجه به اینکه ایران هدف اول حملات اینترنتی در دنیاست، توجه به مقوله امنیت در سازمان ها را مهم و تخصصی دانش محور معرفی نمودند که با کمک شرکت های بومی و متخصص می توان از این تهدیدات مصون ماند.

در انتها مهندس عبدلی، ضمن تشکر از مهندس نفیسی از شرکت امن پرداز، مهندس براتی از پلیس فتا و همه مدیران و کارشناسان IT که در روزهای پایانی سال با وجود مشغله فراوان در این برنامه شرکت کرده بودند، جلسه را با آرزوی سالی خوش و ایمن برای همه به پایان رساندند.

لازم به توضیح در این برنامه پک های شامل لایسنس ۶ ماهه رایگان آنتی ویروس پادویش با خدمات نمایندگی انحصاری شرکت داده پردازی کاکتوس در استان مرکزی به همراه کاتالوگ هایی از محصولات و خدمات شرکت داده پردازی کاکتوس و هدایای تبلیغاتی به شرکت کنندگان ارائه شد و ارائه گواهی نامه شرکت در سمینار به دید و بازدید ایام نوروز ۹۴ شرکت داده پردازی کاکتوس موکول شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.