تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

تماس صوتی به واتس اپ اضافه شد

تماس صوتی به واتس اپ اضافه شدبرنامه واتس اپ بهترین و محبوب ترین مسنجر برای سیستم عامل های مختلف از جمله اندروید، اپل و… می باشد که از طریق آن می توانید به چت کردن با دوستان تان بپردازید. WhatsApp برخلاف Viber تماس صوتی و تصویری نداشت که بالاخره این اپلیکیشن تصمیم گرفت قابلیت تماس صوتی را نیز به مجموعه ی خود اضافه کند تا رقابت واتس اپ و وایبر شدیدتر شود.
نرم افزار واتس اپ اخیراً در برخی از کشورها از جمله هند، قابلیت تماس صوتی رایگان را فعال و تحت بررسی قرار داده است. این قابلیت هم اکنون به صورت آزمایشی روی سیستم عامل اندروید قابل استفاده می باشد؛ لذا کاربران سایر سیستم عامل ها از جمله iOS باید منتظر بمانند تا این قابلیت به صورت عمومی منتشر شود.
تکنـــــــــــــازدانلود: برای اولین بار در ایران، این قابلیت را به صورت عمومی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی منتشر کرده و تماس صوتی واتس اپ را به ایران آورده است.

Whatsapp-Voice-Calling
اطلاعیه جدید «تکنــــــــــــازدانلود» درباره ی تماس صوتی واتس اپ:
همانطور که مطلع شدید، پرتال جامع «به روز آی تی» به عنوان اولین مرجع ارائه دهنده ی فعالسازی تماس صوتی واتساپ در ایران، اقدام به فعالسازی قابلیت تماس صوتی واتساپ کاربران عزیز کرد که تعداد بسیار زیادی از کاربران ایرانی را پوشش دادیم و این قابلیت را برای آن ها فعال کردیم.
طبق اعلام رسمی وب سایت برنامه ی واتس اپ، این قابلیت به صورت آزمایشی در برخی از کشورها مورد بررسی قرار گرفت تا پس از تأیید نهایی، در ورژن های جدید واتس اپ، این قابلیت را به صورت عمومی و پیشفرض فعال نماید.
اعلام خبر فعالسازی تماس صوتی WhatsApp توسط «به روز آی تی» در شبکه های اجتماعی، به خصوص واتساپ، به سرعت پخش شد و ما این قابلیت را برای خیل عظیمی از کاربران فعال نمودیم. با آپدیت برنامه ی واتس اپ به ورژن جدید، امکان فعالسازی تماس صوتی واتس اپ برداشته شد تا این قابلیت که در مرحله ی تست بود، برای تعداد بسیار زیادی از کاربران که توسط ما فعال شد، باقی بماند اما امکان فعالسازی برای کاربران جدید میسر نشود. دلیل این امر می تواند سیاست کاری واتس اپ باشد که پس از فعالسازی گسترده در برخی از کشورها، به اهداف خود برای تست این سرویس رسیده و سرویس مربوطه را غیرفعال کرده باشد تا فقط کابرانی که برایشان فعال شده است، بتوانند استفاده کنند و سایر کاربران منتظر نسخه ی نهایی این قابلیت در ورژن های آینده ی واتس اپ بمانند. (همانند واتساپ اپل (iOS) که مدتی فعال بود، سپس غیرفعال شد.)
لذا، دیگر امکان فعالسازی این سرویس برای سایر کاربران میسر نیست و کارشناسان «به روز آی تی» که در این مدت به صورت شبانه روزی در حال فعالسازی این سرویس برای کاربران بودند، قادر به ارائه ی این خدمت نمی باشند. لازم به ذکر است، هیچ شخص یا وب سایت دیگری نیز نمی تواند این سرویس را فعال کند، مگر این که مجدد وب سایت رسمی WhatsApp این امکان را فراهم سازد که در آن صورت، «به روز آی تی» به عنوان اولین ارائه دهنده ی این سرویس در ایران، مجدد اقدام به فعالسازی تماس صوتی واتساپ کاربران خواهد کرد و اطلاع رسانی لازم را نیز انجام خواهد داد.
در پایان، از همه ی کاربرانی که درخواست فعالسازی داده بودند و به علت زیاد بودن درخواست ها و محدودیتی که واتساپ اعمال کرد، قادر به فعالسازی تماس صوتی آن ها نشدیم، پوزش می طلبیم. خواهشمندیم از ارسال درخواست فعالسازی تماس صوتی واتس اپ به شماره ی مدیران و کارشناسان «به روز آی تی» خودداری فرمائید.
شما همواره می توانید آخرین ورژن برنامه ی واتس اپ را از وب سایت «به روز آی تی» با لینک مستقیم به صورت رایگان از اینجا دانلود کنید.
آموزش استفاده از واتساپ وب در کامپیوتر، لپ تاپ و…
جهت دریافت مهم ترین مطالب «به روز آی تی» در برنامه ی واتس اپ خود، کلیک کنید.

با «تکنــــــــــــازدانلود» همیشه به روز باشید…
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.