تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

ویندوز امن‌تر از Mac , لینوکس و iOS

مشکلات امنیتی سیستم عامل‌ها فقط ۱۳ درصد آسیب‌پذیریها در سال ۲۰۱۴ بوده‌اند و در اینسال ۱۷۰۵ آسیب‌پذیری به ثبت رسیده است که ۱۸۲ آسیب‌پذیری کمتر از سال ۲۰۱۰ که رکورد آسیب‌پذیری را داشته بوده است.

پایگاه داده های آسیب‌پذیر ملی که امار آسیب‌پذیری موجود در نرم افزارها را تهیه میکند در گزارش خود مربوط به سال ۲۰۱۴ قید کرده که اینسال سال آسیب‌پذیری های مک و ای اوس و لینوکس بوده و ویندوز از نظر آسیب‌پذیری مقام چهارم را کسب کرده است.

به گزارش تکنــــــــــــــازدانلود: باید پذیرفت که مایکروسافت برای حفاظت و امنیت سیستم عامل خود دو برابر تلاش کرده است و پایگاه داده های آسیب‌پذیر ملی امریکا که هر روزه نوزده آسیب‌پذیری را ثبت میکند, سیستم عامل مایکروسفت را ایمن تر از ای اوس و مک رتبه بندی کرده است. حتی لینوکس مقام سوم را کسب کرده و آسیب‌پذیری های امنیتی آن بیشتر از ویندوز بوده است.

ترفندستان,مشکلات امنیتی سیستم عامل‌ها فقط ۱۳ درصد آسیب‌پذیریها در سال ۲۰۱۴ بوده‌اند و در اینسال ۱۷۰۵ آسیب‌پذیری به ثبت رسیده است که ۱۸۲ آسیب‌پذیری کمتر از سال ۲۰۱۰ که رکورد آسیب‌پذیری را داشته بوده است.

از نظر ایمنی باز هم مرورگرها انگشت نما هستند. در سال ۲۰۱۴ اینترنت اکسپلورر ۲۴۲ آسیب‌پذیری خطرناک و کروم ۱۲۴ و فایرفاکس ۱۱۷ آسیب‌پذیری داشته اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.