تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

شناسایی هکر بازی اندرویدی در شهرستان فسای فارس

پرونده در این خصوص تشکیل شد و مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد جیمیل و گوشی تلفن همراه وی مورد نفوذ قرار گرفته و عکس های شخصی نیز از گوشی تلفن همراه وی خارج شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا استان فارس امروز از کشف پرونده دسترسی غیر مجاز به نرم افزار بازی اندرویدی در گوشی تلفن همراه خبر داد.

تکنــــــــــــــــــازدانلود: از واحد مرکزی خبر, سرهنگ محمدی گفت:در این پرونده که شاکی آن پسری ساکن شهرستان فسا است مدعی شد مدتی است شخصی ناشناس با دسترسی غیر مجاز بازی اندرویدی Clash Of Clan (بازی استراتژیک گروهی تحت شبکه اینترنت) وی را هک نموده و اقدام به ایجاد تغییر و اختلال در این نرم افزار کرده است.

وی افزود: پرونده در این خصوص تشکیل شد و مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد جیمیل و گوشی تلفن همراه وی مورد نفوذ قرار گرفته و عکس های شخصی نیز از گوشی تلفن همراه وی خارج شده است.

این مقام انتظامی گفت: در بررسی های انجام شده مشخص شد هکر اقدام به فروش بازی شاکی نیز نموده است که با استفاده از اقدامات فنی انجام شده توسط کارشناسان پلیس فتا هکر شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا در این خصوص هشدار داد: کاربران اینگونه نرم افزار ها باید خرید خود را از فروشگاه معتبر انجام داده و همواره با رعایت نکات حفاظتی دسترسی اینگونه افراد را به منظور سوء استفاده از اطلاعات شخصی محدود نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.