تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

حمله به سرویس‌های بازی Xbox و Daybreak

این دو سرویس بازی یکشنبه شب هدف حمله قرار گرفته و از کار افتادند.

گروه هکری لیزارد اسکواد مسئولیت از کار انداختن سرویس‌های بازی Xbox و Daybreak را در یکشنبه شب بر عهده گرفت.

تکنــــــــــــــــــازدانلود: به نقل از ماهر, کاربران گزارش دادند که این سرویس‌ها از دسترس خارج شدند و اگرچه مایکروسافت سعی کرد که Xbox را بازگرداند، اما این سرویس همچنان از برخی مشکلات شبکه‌ای رنج می‌برد.

Daybreak Games نیز فاش کرد که دچار برخی مشکلات شبکه‌ای در برخی پلتفورم‌های بازی‌های چند بازیکنی خود از طریق توئیتر شده است.

حمله مشابهی نیز در روز کریسمس انجام شده بود که سرویس‌های بازی آنلاین Xbox و پلی‌استیشن را از کار انداخته بود. این بدان معناست که کسانی که برای کریسمس این کنسول‌ها را هدیه گرفته بودند قادر به استفاده از آن نبودند. دو مظنون در آن حملات دستگیر شدند، اما هنوز محکوم نشده‌اند.

در ماه ژانویه لیزارد اسکواد مسئولیت اتفاقی در فیس‌بوک را نیز بر عهده گرفته بود، اما فیس‌بوک اعلام کرد که خودش باعث ایجاد مشکل شده بود و هک نشده است.

در پایان ژانویه، شکارچی خود شکار شد و پایگاه داده لیزارد اسکواد روی اینترنت منتشر شد. این گروه علاوه بر هک کردن سرویس‌ها، یک سرویس اجاره بات‌نت به نام Lizard Stresser را نیز اجرا می‌کند و این سرویس مورد نفوذ قرار گرفته بود. اگرچه اعلام شد که تنها چند صد کاربر از Lizard Stresser استفاده می‌کردند، اما این اتفاق برای این گروه ۱۱ هزار دلار بیت‌کوین هزینه داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.