تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

انتشار نسخه نهایی کالی لینوکس KALI 1.1.0

این انتشار ترکیبی از پشتیبانی بی‌سابقه از سخت‌افزار‌ها را به همراه پایداری بسیار مستحکم با خود به همراه دارد.

زمانی که به کالی بالغ نگاه می‌کنیم، یک توزیع لینوکس مستعد و منعطف را می‌بینیم که با ویژگی‌های تست نفوذ و امنیتی غنی است، درحالی که بر روی همه انواع سخت‌افزاری‌های ARM عجیب و شگفت‌انگیز اجرا می‌شود.

تکنـــــــــــــــــازدانلود: متی آهارونی خبر از انتشار کالی لینوکس ۱.۱.۰ داده است. این یک خبر مهم از این پروژه بر پایه دبیان است که نرم‌افزار‌های مختص تست نفوذ و آنالیز جدل را با خود همراه دارد: «پس از بیش از ۲ سال توسعه عمومی ( به همراه یک سال توسعه در پشت صحنه) ما مفتخر به اعلام اولین انتشار مهم کالی لینوکس – نسخه ۱.۱.۰ هستیم. این انتشار ترکیبی از پشتیبانی بی‌سابقه از سخت‌افزار‌ها را به همراه پایداری بسیار مستحکم با خود به همراه دارد. برای ما این انتشار واقعا مرحله مهمی است، همان طور که این انتشار بر منفعت‌های انتقال ما از بک‌ترک به کالی لینوکس در این ۲ سال گذشته، تاکید می‌کند. زمانی که به کالی بالغ نگاه می‌کنیم، یک توزیع لینوکس مستعد و منعطف را می‌بینیم که با ویژگی‌های تست نفوذ و امنیتی غنی است، درحالی که بر روی همه انواع سخت‌افزاری‌های ARM عجیب و شگفت‌انگیز اجرا می‌شود. اما حرف زدن کافی است،

تغیرات خوب اینجا هستند: انتشار جدید هسته ۳.۱۸ را اجرا می‌کند،‌ برای حملات تزریق بیسیم پچ شده. سیستم های ساخت ISO ما هم‌اکنون off live-build 4.x … را اجرا می‌کنند.»

برای مشاهده راهنمای نصب این نسخه به زبان انگلیسی به همراه تصویر می‌توانید از این لینک استفاده کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.