تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

چگونه کد IMEI گوشی گم‌شده را پیدا کنیم؟


IMEI یا شناسه بین‌المللی تجهیزات موبایل، یک کد است که برای هر گوشی، منحصر به همان دستگاه است و به سرویس‌دهنده اجازه می‌دهد که سرویس به گوشی مورد نظر را قطع کند.

با این روش می‌توان شناسه بین‌المللی تجهیزات موبایل یا همان IMEI گوشی اندرویدی گم‌شده یا به سرقت رفته را پیدا کرد.

تکنـــــــــــــازدانلود: وقتی گوشی اندرویدی خود را گم می‌کنید یا آن را از شما می‌دزدند، بالطبع نخستین اقدام شما باید تعویض پسورد اپلیکیشن‌ها و اقدامات ایمنی مشابه باشد. به حتم شما نگران عکس‌ها و اطلاعات ذخیره شده در حافظه گوشی هستید و به ضرر مالی که متحمل شدید نیز فکر می‌کنید.

قدم بعدی اما می‌تواند گزارش به پلیس باشد و در کشورهایی که گوشی موبایل از سرویس‌دهنده‌ها خریداری شده و با سیم‌کارت هم‌خوان است، باید به آن کمپانی نیز برای قطع دسترسی خبر داد.

اطلاعاتی مانند مدل گوشی، رنگ و مشخصات این‌چنینی البته مفید هستند اما ممکن است مقام‌های انتظامی و همچنین سرویس‌دهنده شما، IMEI دستگاه را هم بخواهد.

IMEI یا شناسه بین‌المللی تجهیزات موبایل، یک کد است که برای هر گوشی، منحصر به همان دستگاه است و به سرویس‌دهنده اجازه می‌دهد که سرویس به گوشی مورد نظر را قطع کند. IMEI معمولاً در بخشی از گوشی و روی جعبه آن حک شده، اما در صورتی که گوشی گم شده و جعبه نیز در دسترس نباشد، چگونه باید این کد را شناسایی کرد؟

به گزارش technevis از سی‌نت، شما می‌توانید با ورود به داشبورد گوگل در این آدرس، روی اندروید کلیک کرده و تمامی ابزارهای اندرویدی متصل به اکانت گوگل‌ خود را ببینید. روی ابزار مربوطه کنید و به راحتی به کد IMEI دسترسی پیدا کنید.

IMEI

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.