تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

حمله هکرها به iCloud اپل برای سرقت اطلاعات مالی

هکرها باز هم خدمات کلود شرکت اپل را هدف حملات خود قرار داده‌اند و با ارسال پیام‌های فیشینگ برای کاربران به دنبال سرقت اطلاعات مالی آنها هستند.
icloud-apple
 بررسی‌های موسسه امنیتی سوفوس نشان می‌دهد پیام‌های ارسالی هکرها به گونه‌ای طراحی شده اند که مشابه با پیام‌های هشداردهنده شرکت های بزرگ امنیتی باشد تا کاربران آنها را باور کنند. در متن این پیام فریبنده چنین آمده است: حساب کاربری شما در معرض خطر است.

لطفا شماره سفارش زیر را لغو کنید: WZEYMHCQVWZ20 ما در بررسی های تازه امنیتی خود در شرکت اپل متوجه شده‌ایم که تلاش ناصحیحی برای ورود به حساب کاربری شما صورت گرفته است. برای بازگشت حساب کاربریتان به حالت عادی به اینجا بروید تا جزییات را تکمیل کنید. کاربران در صورت کلیک بر روی لینک یاد شده به صفحه ای منتقل می شوند که متعلق به هکرهاست . در این صفحه کاربران باید اطلاعات شخصی خود را برای لغو دسترسی غیرمجاز وارد کنند. اما این کار در عمل دسترسی به سرویس آی کلود هر شخص را تسهیل می‌کند. بررسی‌ها نشان می‌دهد سرورهای سارق اطلاعات کاربران در کشورهای کانادا و سوییس قرار دارد. تلاش برای شناسایی عوامل این حمله در جریان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.