تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

داعش توئیتر نشریه آمریکایی نیوزویک را هک کرد

طرفداران داعش همچنین پیام دیگری نیز با این مضمون در صفحه توئیتر نیوزویک قرار دادند: ” میشل اوباما، ما دختران و همسر شما را زیر نظر داریم ” .

طرفداران گروه افراط گرای مسلح داعش صفحه توئیتر نیوزویک را هک کردند.

تکنــــــــــــــــازدانلود: به نقل از واحدمرکزی‌خبر , صفحه توئیتر نشریه آمریکایی نیوزویک روز سه شنبه به طور موقت توسط گروهی ناشناس هک شد. این گروه از صفحه توئیتر نشریه نیوزویک برای انتشار پیام هایی در حمایت از گروه افراط گرای مسلح داعش و همچنین تهدید میشل اوباما همسر رئیس جمهور آمریکا استفاده کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از واشنگتن، هکرهای طرفدار داعش با اعلام این که یک خلافت سایبری ایجاد کرده اند، این پیام را در صفحه توئیتر نیوزویک گذاشتند: ” من داعش هستم ” . در واقع این پیام پاسخی است به شعار ” من شارلی هستم ” که ژانویه گذشته پس از حمله افراط گرایان به دفتر هفته نامه فکاهی شارلی ابدو در پاریس و کشته شدن چندین نفر، بر سر زبان ها افتاد.

طرفداران داعش همچنین پیام دیگری نیز با این مضمون در صفحه توئیتر نیوزویک قرار دادند: ” میشل اوباما، ما دختران و همسر شما را زیر نظر داریم ” .

دقایقی پس از انتشار این پیامدهای تهدید آمیز در صفحه توئیتر نیوزویک، مسئولان نیوزویک کنترل صفحه توئیتر نشریه را به دست گرفتند و از هک شدن آن توسط طرفداران گروه افراط گرای داعش خبر دادند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.