تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

بیش از ۴۲ درصد از برنامه‌های مخرب تولید آمریکا

42 درصد برنامه های مخرب و خطرناک توسط امریکائی‌ها ساخته شده اند

بر اساس گزارش شرکت ماربل متخصص در امنیت موبایل, بیش از ۴۲ درصد برنامه های مخرب و خطرناک روی اپ استور اپل و گوگل توسط امریکائیها ساخته میشوند.

به گزارش تکنــــــــــــــــازدانلود: این برنامه ها مالکین اسمارتفون‌ها را به خطر انداخته و مثلا بدون اینکه متوجه شوند داده های انان را به اشتراک گذارده و یا لیست تماسهای انها را روی سرورهائی اپلود کرده و تاریخچه انان را انلاین منتشر میکنند. این برنامه های مخرب در بدترین موارد به کلاهبرداری پرداخته و کاربر برای هر پیام ارسالی ناچار به پرداخت مبلغی اضافی میگردد و یا کاربر را به سایتهای قیشینگ هدایت کرده و یا برنامه هائی نصب میکنند که تبلیغاتی ناخواسته را نمایش میدهند.

محققین امنیت بعد از انالیز بیش از یک میلیون برنامه موجود روی اپل اپ استور امریکای شمالی به این نتیجه رسیده اند که ۴۲ درصد برنامه های مخرب و خطرناک توسط امریکائی‌ها ساخته شده اند. این موضوع انان را که گمان میکردند که اروپای شرقی و یا اسیا بیشترین برنامه های مخرب را میسازند عافلگیر کرد.

شرکت ماربل میگوید : “این فکر که اکثر سازندگان برنامه های بسیار خطرناک و مخرب چینی یا روسی هستند وجود دارد.

شاید این امر در مورد ایفون جیلبریک شده و یا تلفن‌های اندروید صحت داشته باشد اما وقنی برنامه های موجود روی اپ استورهای قانونی که برای موبایل‌های دستکاری نشده هستند را بررسی میکنیم داستان چیز دیگری است.”

ترفندستان به نقل از سلت, اگر ایالات منحده امریکا بزرگترین سازنده برنامه های مخرب است به این دلیل نیز میباشد که اکثر برنامه های جهان در این کشور ساخته میشوند. نهایتا ۱٫۱ درصد برنامه های امریکائی مخرب یا بسیار خطرناک هستند. در عوض شانس اینکه برنامه یک ناشر چینی خطرناک و یا مخرب باشد ۸٫۸ درصد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.