تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

خرید برند چینی موبایل Cubot توسط یک شرکت ایرانی

یک شرکت ایرانی، دستگاه‌ها و خط تولید شرکت موبایل چینی Shenzhen Cubot technology را به قصد تولید گوشی با برند ایرانی خریداری کرد.
cubot-a6589-mt6589-phablet

تمام خطوط تولید و دستگاه های مربوط و تکنولوژی شرکت Shenzhen Cubot technology چین توسط یک شرکت ایرانی خریداری شده است. برند شرکت کوبُت به تازگی در حال رشد در اروپا، آمریکای شمالی، روسیه و کشورهای خاورمیانه است. بنابراعلام خریدار ایرانی،‌ این شرکت چینی توانایی تحقیقات و سوق دادن این برند به بازار جهانی، یک پارچه سازی R&D، تولید و فروش را دارد.

حمیدرضا صبوح اصغر با تاکید بر اینکه تولید گوشی تلفن همراه کاملا ایرانی مستلزم حمایت مسئولان و سرمایه گذاری بنگاه‌های اقتصادی است، گفت: تولید کاملا بومی صرف ۳ تا ۵ سال به ترتیب در ۳ فاز، «مونتاژ و بسته‌بندی»، «تولید لوازم جانبی، تولید قطعات» و در نهایت «تولید کامل محصول» انجام خواهد شد. گوشی های این برند قرار است طی چند روز آینده با قابلیت پشتیبانی از نسل ۳ و ۴ مخابراتی در ۱۰ مدل وارد بازار ایران شود. در حال حاضر بالاترین مدل گوشی  Cubot دو سیم کارته و دارای صفحه نمایش ۵ اینچی است؛ ۱۲۴ گرم وزن و ۶٫۹ میلیمتر ضخامت دارد. پردازنده ۸ هسته‌ای، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین دوم ۸ مگاپیکسلی‌، سیستم عامل اندروید کیت کت، باطری ۳۳۰۰ میلی آمپر، ۲ گیگ رم و ۱۶ گیگ رام از دیگر ویژگی‌های این مدل است که یک میلیون تومان قیمت خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.