تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

موبایل مناسب کودکان؛موضوع رقابت جدید شرکتهای فناوری

 موبایل مناسب کودکان؛موضوع رقابت جدید شرکتهای فناوریدر عصر امروز به‌سادگی نمی‌توان مانع از ارتباط کودکان با وسایل ارتباطی مانند تبلت یا گوشی‌های هشمند شد اما اگر این ابزار با طراحی‌های مخصوصی برای کودکان ارائه شوند، این مشکل از بین می‌رود.


شرکت‌های فناوری، گوشی‌های هوشمند جدیدی را برای کودکان تولید کرده‌اند که قابلیت‌های محدود و تعریف شده‌ای را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد و همانند یک جی پی اس عمل کرده و به والدین اجازه می‌دهد تا از محل فرزندان خود اطلاع داشته باشند. از دیگر قابلیت‌های این تلفن همراه می‌توان به مواردی مانند کنترل پیام‌ها، تلفن، بازی و ... اشاره کرد.

شرکت‌های مختلفی مانند Kajeet , LG, FiLIP و Kurio به ساخت و همین‌طور عرضه تلفن‌های همراه ویژه‌ای برای کودکان روی آورده‌اند اما یکی از این شرکت‎ها که خدمات برتری را ارائه کرده، Kurio نام دارد. این شرکت یکی از برترین‌های این عرصه است و بهترین بسته را در اختیار والدین قرار داده است.

از قابلیت‌های این تلفن همراه می‌توان به مواردی مانند GPS، کنترل تلفن همراه، پیامک، نمایش نقاط خطر یا امن برای آن‌ها و ... اشاره کرد.

کوریو از قابلیت اتصال به اینترنت نیز برخوردار است اما تنها اجازه استفاده از اپلیکیشن یا وب سایت‌هایی را به بچه‌ها می‌دهد که با سن آن‌ها هم‌خوانی داشته یا والدین آن‌ها اجازه چنین کاری را به آن‌ها داده باشند.

 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.