تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

اکانت Twitter و YouTube ارتش آمریکا توسط داعش هک شد

بر روی حساب Twitter هک شده، فهرستی از اسامی و نشانی های منزل درجه داران ارتش آمریکا منتشر شده است.

در ساعات آخر روز دوشنبه ۲۲ دیماه، فرد یا افراد نفوذگری که خود را طرفدار گروه داعش معرفی می کردند، موفق شدند ابتدا حساب کاربری Twitter و سپس YouTube فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (Central Command) را هک کنند.

به گزارش تکنــــــــــــــازدانلود: فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا یا Central Command گروه ویژه ای از ارتش آمریکا است که در گذشته در درگیری های منطقه خلیج فارس و در سالهای اخیر عمدتاً در کشورهای افغانستان و عراق فعالیت کرده اند.

این فرد یا افراد نفوذگر خود را با نام “خلافت سایبری” یا Cyber Caliphate معرفی کرده اند. این عملیات نفوذی در بدترین زمان برای دولت آمریکا، ساعتی بعد از سخنرانی باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، درباره اقدامات سایبری دولت، رخ داده است.

نفوذگران از حساب کاربری ارتش آمریکا پیام هایی را بر روی سرویس اطلاع رسانی Twitter منتشر کردند که حاوی مدارکی بودند که ادعا می کردند از دستگاه های موبایل هک شده به دست آورده اند.

این نفوذگران سپس اطلاعیه ای منتشر کردند که در آن به سربازان آمریکایی هشدار داده شده که داعش بر روی کامپیوترهایتان است و شبکه های وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) از قبل هک شده اند.

همچنین بر روی حساب Twitter هک شده، فهرستی از اسامی و نشانی های منزل درجه داران ارتش آمریکا منتشر شده است.

بر روی حساب کاربری YouTube ارتش آمریکا نیز که هک شده، تصاوری از اسناد و مدارک مالی و بودجه بخش هایی از نیروهای مسلح منتشر گردید.

مسئولان دو سایت Twitter و YouTube به سرعت حساب های کاربری هک شده را از دسترس خارج کردند.

به نقل از شبکه گستر, مقامات فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا نیز این حادثه را کم اهمیت دانسته و تاکید کرده اند که این رویداد هیچ اختلالی در عملیات این فرماندهی به وجود نیاورده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.