تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

Norton از جیب شلوار شما در برابر هکرها محافظت می کند !

کارت های اعتباری، گذرنامه و اقلام دیگری که با فناوری RFID سازگار هستند، در جیب های این شلوار در برابر هکرهایی که با استفاده از دستگاه های RFIDخوان قصد سرقت داده های این اقلام را دارند، محافظت می شوند.

تولیدکننده پوشاک Betabrands با حمایت مالی مردم و پشتیبانی شرکت امنیتی Norton کت و شلواری را طراحی و تولید کرده که جیب هایش در برابر سرقت اطلاعات از طریق فناوری RFID مقاوم است. امروزه بسیاری از کارت های اعتباری و گذرنامه ها با فناوری RFID سازگار هستند.

تکنــــــــــــازدنلود: در یک نظرخواهی، ایده تولید پوشاک محافظ در برابر امواج RFID مورد استقبال مردم قرار گرفته و علاقمندان در اینکار مشارکت مالی کرده اند. اکنون شلواری با این قابلیت و به قیمت ۱۶۸ دلار آماده فروش شده است. تولید کت به قیمت ۱۹۸ دلار با استقبال چندان زیادی روبرو نشده و هنوز به مرحله تولید نرسیده است.

کارت های اعتباری، گذرنامه و اقلام دیگری که با فناوری RFID سازگار هستند، در جیب های این شلوار در برابر هکرهایی که با استفاده از دستگاه های RFIDخوان قصد سرقت داده های این اقلام را دارند، محافظت می شوند. از الیاف خاصی که مانع عبور امواج رادیویی می شود، در پارچه ای که جیب شلوار از آن دوخته شده، استفاده شده است.

به گزارش شبکه گستر,این شلوار با شعار “جین آماده و محافظت شده با نورتون” (Ready Jeans Protected by Norton) به بازار عرضه شده است. البته مشخص نیست که شرکت Norton چه کمک و مشارکتی، به غیر از قرض دادن نام خود، به این پروژه کرده است.

jeans2 300x199 Norton از جیب شلوار شما در برابر هکرها محافظت می کند !

چیپ RFID که در کارتهای اعتباری و گذرنامه ها کار گذاشته می شوند، اطلاعات کارت و گذرنامه را از طریق امواج رادیویی به گیرنده های این نوع امواج ارسال می کنند. با این حال، کارشناسان همواره درباره ضریب امنیتی این فناوری هشدار داده اند. بر اساس آمار شرکت Norton سالانه اطلاعات ۱۰ میلیون نفر از طریق فناوری RFID به سرقت می رود.

Norton Broek02 Norton از جیب شلوار شما در برابر هکرها محافظت می کند !

به همین دلیل کاربرد کیف های پول، جلد گذرنامه و قاب تلفن همراه که در برابر امواج رادیویی RFID مقاوم هستند، رو به افزایش است. و حالا نوبت شلوار مقاوم در برابر RFID است !

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.