تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

پای موج هک هالیوود به MI6 و «جدای» رسید

جیمز باند جدید روز شش نوامبر ٢٠١۵ و هم زمان با فصل جوایز آینده اکران خواهد شد. اما جیمز باند تنها فیلم مهمی نیست که اطلاعاتش مورد سرقت قرار گرفته است.

ظاهرا پس لرزه های هک کمپانی سونی به این زودی ها به پایان نخواهد رسید. قراین که این طور به نظر می رسد.

به گزارش تکنازدانلود:به نقل از تسنیم، کمپانی ای اون پروداکشنز، یکی از اصلی ترین تهیه کنندگان اصلی مجموعه جیمز باند رسما اعلام کرده که نسخه ابتدایی فیلمنامه جیمز باند جدید، «اسپکتر» هم جزو اسنادی است که دست هکرها افتاده است. این کمپانی البته رویکرد تهدید را برای این بحران انتخاب و در بیانیه ای اعلام کرده که با هرگونه درآمد زایی و کسب سود از نسخه اولیه فیلمنامه «اسپکتر» مقابله خواهد کرد. اما چیزی که مشخص می باشد این است که تا کنون گروه «محافظان صلح» که این هک عظیم را به گردن گرفته، هیچ حرکتی را جهت کسب سود انجام نداده. آنها حتی ۵ فیلم مهم سینمای جهان را بعد از هک به رایگان در فضای مجازی منتشر کردند. چیزی که ای اون پروداکشنز و مترو گلدوین مه یر را به عنوان صاحبان این فیلمنامه می ترساند این است که گروه سومی از این هک استفاده کند و بخواهد از این فیلمنامه کسب سود کند. آنها اعلام کرده اند از هر اقدامی که ضامن حقوق کمپانی هایشان باشد دریغ نخواهند کرد.

جیمز باند ٢۴ پس از موفقیت های «اسکای فال» باز هم برای کارگردانی به سم مندس رسید. در فیلم جدید به جز دانیل کریگ که در نقش جیمز باند حضور خواهد داشت، بن ویشاو، رالف فاینس، اندرو اسکات، دیوید بائوتیستا، لیا سیدو، مونیکا بلوچی و کریستوف والتز هم بازی خواهند کرد. فیلمنامه این اثر هم توسط جان لوگان بر اساس داستان هایی از یان فلمینگ نوشته است. گفتنی است لوکیشن های رسمی فیلم جدید هم به جز لندن، شامل رم، تنجیر( مراکش)، مکزیکو سیتی و اتریش می شود.

جیمز باند جدید روز شش نوامبر ٢٠١۵ و هم زمان با فصل جوایز آینده اکران خواهد شد. اما جیمز باند تنها فیلم مهمی نیست که اطلاعاتش مورد سرقت قرار گرفته است.

همان طور که می دانید ایمیل های مدیران سونی هم بخشی از این حمله سایبری بوده. یکی از حساب هایی که هک شده حساب کاربری مایکل دلوکا است. یکی از مدیران ارشد کلمبیا پیکچرز. او در نامه هایی که برای امی پاسکال زده اعلام کرده که گری ویتا فیلمنامه یک فیلم مستقل، بر اساس جنگ ستارگان را برای گرت ادواردز می نویسد. یکی دیگر از فیلم های دنیای «جنگ ستارگان»( قسمت هشتم یا نهم) هم به ریان جانسون، کارگردان جاه طلب فیلم «لوپر» رسیده است. در ایمیل دلوکا حتی به داستان سری جدید مجموعه جنگ ستارگان به کارگردانی جی جی آبرامز هم اشاره شده و ظاهرا قرار است داستان اصلی حول محور لوک اسکای واکر و پرنسس لیا رخ دهد.

به نظر می رسد مایکل دلوکا، این قدر رازدار است که کاملا به درد همکاری در سرقت جواهرات سلطنتی می خورد! آقای مدیر در ادامه ایمیل های محرمانه شان به امی پاسکال خبر از پروژه عظیم دیگری را هم داده اند. پروژه ای مربوط به کمپانی فاکس! او از قول سایمون کینبرگ می گوید ظاهرا فاکس قصد دارد یک مجموعه عظیم و پر هزینه از روی کمیک استریپ های کمپانی مارول بسازد.

فاکس حقوق ساخت فیلم از مجموعه های مصور «چهار شگفت انگیز» و «مردان ایکس» را خریداری کرده و تا کنون هم چند فیلم از این کمیک استریپ ها ساخته. آنها که سال آینده از تیم جدید «چهار شگفت انگیز»شان رونمایی خواهند کرد، بدشان نمی آید که فیلمی با حضور مردان ایکس و چهار شگفت انگیز به صورت همزمان بسازند.

17krr1u3d29dfjpg پای موج هک هالیوود به MI6 و «جدای» رسید

گفتنی است چهار شگفت انگیز جدید ٧ آگوست ٢٠١۵ و برای اکران تابستانه آماده خواهد شد. همین طور قسمت جدید مردان ایکس هم که آپوکالیپس نام دارد روز ٢٧ می ٢٠١۶ اکران خواهد شد. با توجه به این تاریخ ها، به نظر می رسد حداقل تا سال ٢٠١٧ از فیلم مشترک «فن فور- ایکس من» خبری نخواهد بود.

اما طرف دیگر نامه ها، خانم امی پاسکال هم حسابشان امن نمانده و ایمیل های ایشان هم خوانده شده است. شاید مهم ترین خبری که در بین نامه های پاسکال بوده خبر کارگردانی جف نیکولز در یک فیلم ابرقهرمانی است. کارگردان فیلم تحسین شده «ماد» با بازی متیو مک کانهی، در حال حاضر مشغول فیلمبرداری پروژه جدیدش «مخصوص نیمه شب» است. فیلمی در مورد پسری با قدرت های ویژه و با بازی چهره هایی چون مایکل شانون، کریستن دانست و آدام درایور. اما ایمیل های امی پاسکال خبر داده اند که کمپانی های برادران وارنر و دی سی کمیکس می خواهند از جف نیکولز برای کارگردانی «آکوامن» استفاده کنند. فیلمی که تا کنون فقط حضور جیسون موموآ به عنوان بازیگر نقش اولش قطعی شده و گفته می شود احتمالا لئوناردو دی کاپریو هم یکی از تهیه کنندگان اصلیش باشد. این فیلم که یکی از قطعات پازل پروژه سینمایی دی سی- وارنر است در روز ٢٧ جولای ٢٠١٨ اکران خواهد شد.

اما بیایید باز هم سراغ ایمیل های آقای دلوکا برویم. در نامه ای که اکتبر گذشته برای امی پاسکال فرستاده خبر خیلی مهمی را به وی داده است. اسپایدرمن قرار است یک حضور کوتاه در کاپیتان آمریکا ٣ داشته باشد. این می توانست نهایت آرزوی هواداران انتقام جویان باشد که مرد عنکبوتی را در مجموعه آنها ببینند اما به خاطر ماجراهای حقوق مادی و معنوی کاراکترها، تقریبا نشدنی بود. اما به نظر می رسد کمپانی های صاحب حق برای سود بیشتر حاضر به همکاری با هم شده اند. اما ظاهرا اسپایدرمنی که در کاپیتان آمریکای ٣ حضور خواهد داشت با اسپایدرمنی که تا کنون با بازی اندرو گارفیلد می شناختیم متفاوت خواهد بود. چرا که دلوکا از عبارت «اسپایدرمن جدید» در توصیف این کاراکتر استفاده کرده است.

همین طور دلوکا خبرهایی از دنیای عظیم اسپایدرمن هم دارد. به نظر می رسد در این دنیا پای یک اسپایدرمن خانم، یا به عبارت بهتر «اسپایدر وومن» یا زن عنکبوتی، هم در میان است. هم چنین فیلمی در مورد «ونوم» که گفته می شود پایه هایش در «محافظان کهکشان ٢» پی ریزی خواهد شد. دلوکا حتی می گوید فیل لرد و کریس میلر، کارگردانان «فیلم لگویی» و مجموعه جامپ استریت قرار است «مرد عنکبوتی شگفت انگیز٣» را در سال ٢٠١٨ کارگردانی کنند.

این اطلاعات آن قدر وسیع هستند که احتمالا تعداد کمی از آنها ١٠٠ درصد به حقیقت تبدیل شوند. به احتمال زیاد کمپانی هایی که نامشان در ایمیل ها آمده، یا اطلاعاتشان به سرقت رفته، به خاطر لوث نشدن محصولات آتی شان هم که شده تغییراتی در آنها خواهند داد. چیزی که البته مثل روز روشن است این است که در این قضیه به خاطر ساده انگاری های یک مجموعه، کل هالیوود در خطر قرار گرفته است. خطری که تاکنون چندین میلیارد ضرر با خودش به همراه داشته است. تازه همه این ها به جز درگیری های خاله زنکی و زرد پیش آمده در حاشیه این هک عظیم است. ایمیل هایی که نظر برخی اشخاص را در مورد بعضی دیگر صریحا بیان کرده و باعث دلخوری های عجیبی در لس آنجلس شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.