تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

ساعت‌های هوشمند باعث تقدیم اطلاعات خصوصی به هکرها

ساعت‌های هوشمند تنها با یک رمز ۶ رقمی از اطلاعات رد و بدل شده با گوشی محافظت می‌کنند. به عبارت دیگر حدود یک میلیون احتمال برای حدس زدن این رمز ۶ رقمی وجود دارد.

تمام مسیج‌ها، تقویم و اطلاعات بیولوژیک شما در دست ما است.

تکنـــــــــــــازدانلود: امروزه استفاده از دستگاه‌های پوشیدنی که با گوشی هوشمند شما سینک می‌شوند و در ارتباط هستند، در حال رشد است. اما در ارتباط این دستگاه‌ها با گوشی، پیامک‌ها، تقویم، اطلاعات بیولوژیک و دیگر اطلاعات شخصی افراد بدون محافظت در دسترس هکر‌ها است.

به عنوان مثال، ساعت‌های هوشمند تنها با یک رمز ۶ رقمی از اطلاعات رد و بدل شده با گوشی محافظت می‌کنند. به عبارت دیگر حدود یک میلیون احتمال برای حدس زدن این رمز ۶ رقمی وجود دارد. اگر هکری این تعداد ارقام را با سرعت بالا تست کند می‌تواند بالاخره رمز را پیدا کند.

   intercepted message 640x360 ساعت‌های هوشمند باعث تقدیم اطلاعات خصوصی به هکرها

محققان شرکت Bitdefender موفق شدند از همین طریق (که به آن روش brute force گفته می‌شود) رمز ساعت هوشمند سامسونگ (Gear Live) را که با یک گوشی نکسوس ۴ با اندروید آب نبات چوبی، در ارتباط بود، به دست بیاورند. بعد از یافتن رمز، اطلاعات رد و بدل شده بین ساعت و گوشی در اختیار آن‌ها بود.

باید شرکت‌هایی که این دستگاه‌ها را می‌سازند روش‌های مقاوم‌تری برای محافظت از امنیت اطلاعات رد و بدل شده بین دستگاه و گوشی به کار بگیرند. هم چنین باید ساز و کاری تعریف کنند تا بعد از چند بار تست کردن رمز ۶ رقمی و اشتباه بودن آن، دیگر قادر به امتحان کردن بیشتر نباشیم تا جلوی روش brute force گرفته شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.