تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

حمله انانیموس به سایت پلیس و چند وبسایت شهر اوکلند آمریکا در پی کشتار سیاه‌پوستان

این حملات اقدامی تلافی جویانه در برابر کشتار اخیر سیاه پوستان و تبعیض نژادی در آمریکا صورت گرفت …

گروه هکری انانیموس طی یک حمله سایبری وسیع وب سایت پلیس و سایت شهر اوکلند آمریکا توانستند آنها را از کار بی اندازند و Down کنند.

به گزارش تکنــــــــــــازدانلود: این گروه علاوه بر سایت های نامبرده , سایت آتش نشانی این شهر را نیز مورد حمله قرار دادند.

کاربران با مراجعه به این سایت ها که تا انتشار این خبر هنوز هم غیرفعال بودند با پیغام زیر مبنی بر وجود مشکلی که باعث عدم نمایش سایت می شود مواجه می شوند. 

oklandnet حمله انانیموس به سایت پلیس و چند وبسایت شهر اوکلند آمریکا در پی کشتار سیاه‌پوستان

خبر حمله هکرهای ناشناس از طریق حساب کاریری این گروه در توییتر اعلام شد. این خبر همراه با هشتگ های #ShutItDown و #ICantBreathe که مربوط به اقدام تلافی جویانه در برابر کشتار اخیر سیاه پوستان و تبعیض نژادی در آمریکا می باشد منتشر شد.

oklandpolice twitter حمله انانیموس به سایت پلیس و چند وبسایت شهر اوکلند آمریکا در پی کشتار سیاه‌پوستان

کارن بوید، یکی از نمایندگان شهرستان اوکلند گفت: آنها در حال کار برای بازسازی این سایت ها هستند و چنین حملاتی را در عملکرد پلیس و یا کسب و کار محلی بدون تاثیر دانست.

آدرس سایت ها :

Oakland city website: www.oaklandnet.com

Oakland police website: www.oaklandpolice.com

داستان فرگوسن از شلیک بیرحمانه یک افسر پلیس به یک نوجوان سیاهپوست شروع شد. «دارن ویلسون» افسر پلیسی بود که «مایکل براون» سیاهپوست را با شلیک گلوله را از پا درآورد. دادگاه این شهر علی رغم شواهد و اعتراضات مردمی، رای به تبرئه متهم سفیدپوست داد و از اینجا بود که هکرهای انانیموس حملات سایبری روی بخش های مختلف پلیس در سرار آمریکا را شروع کردند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.