تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

«گانگنام استایل» یوتیوب را در هم شکست

ویدیوی «گانگام استایل» به چنان پدیده جهانی تبدیل شده که باعث از کار افتادن سیستم شمارش بازدیدهای یوتیوب گشته است.
گانگنام استایل، آهنگ خواننده کره‌ای «سای» در سال 2012 مانند ویروسی در تمام دنیا پخش شد و تماشای این ویدیو هنوز هم چنان مجبوبیتی در یوتیوب دارد که تکنولوژی که این سایت برای شمردن تعداد بازدیدهای یک ویدیو استفاده می‌کند، نیازمند ارتقا دهی است.

یکی از سخنگویان یوتیوب بر روی صفحه گوگل پلاس این شرکت نوشته است: "ما هرگز فکر نمی‌کردیم که تعداد بازدیدهای یک ویدیو بیشتر از یک کد 32-بیتی شود.(مساوی با 2,147,483,647 بازدید) اما این قبل از این بود که ما با «سای» رو به رو شویم. گانگنام استایل آنقدر زیاد دیده شده که ما مجبوریم تکنولوژی خود را ارتقا دهیم!»

حالا اگر شما در سایت یوتیوب نشانگر خود را به سمت شمارنده بازدیدهای ویدیوی گانگنام استایل ببرید، عددها حرکت می‌کنند و جا به جا می‌شوند- به گفته یوتیوب: این «کمی جادوی ریاضی» است.
«سای» در مورد موفقیت ویدیو و آهنگ «گانگنام استایل» می‌گوید که این موفقیت کاملا تصادفی پیش آمده، اما او فکر نمی‌کند که کسی بتواند با آن رقابت کند. رقص اسب سواری مانند سای در این ویدیو به سرعت محبوبیت پیدا کرد و حتی در بسیاری از اعتراضات و تجمع‌ها هم مورد استفاده قرار گرفت.

«سای» خواننده، تهیه کننده موسیقی، رپر، 36 ساله و متولد کره جنوبی است. کانال او در یوتیوب از زمان بازگشایی در سال 2010 بیش از 4 میلیارد بازدید کننده داشته و بیش از 7.5 میلیون نفر آن را دنبال می‌کنند.
در دسامبر سال 2012، سای برای باراک اوباما رییس جمهور آمریکا، آهنگ خود را در حالی که شاخ‌های گوزن بر سر گذاشته بود اجرا کرد و آن را «نخسه ویژه کریسمس» آهنگ «گانگنام استایل» نامید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.