تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

حمله هکرهای سعودی به پایگاه‌های اینترنتی امارات

به تلافی حملات هکرهای اماراتی ضد پایگاه های دولتی و مذهبی سعودی شماری از جوانان هکر سعودی تصمیم گرفتند به تلافی این اقدامات صورت گرفته پایگاه های دولتی و رسمی امارات متحده عربی را برای مدتی هک کنند.

شماری از هکرهای سعودی به منظور تلافی کردن و انتقام از حملات هکرهای اماراتی شماری از پایگاه های اینترنتی دولت امارات متحده عربی را مورد حمله قرار دادند.

تکنـــــــــــازدانلود:به گفته منابع خبری سعودی، چندی قبل هکرهای اماراتی به چندین پایگاه اینترنتی وابسته به تندروهای سعودی در اینترنت حمله کرده و این پایگاه ها را هک کردند.

یکی از هکرها در صفحه شخصی خود به نام “هکر شبکه جامعه” در توییتر چنین نوشته است، به تلافی حملات هکرهای اماراتی ضد پایگاه های دولتی و مذهبی سعودی شماری از جوانان هکر سعودی تصمیم گرفتند به تلافی این اقدامات صورت گرفته پایگاه های دولتی و رسمی امارات متحده عربی را برای مدتی هک کنند.

این هکرها در ادامه افزودند: هدف ما از این اقدامات تلافی جویانه به دولت امارات این است که بداند پاسخ هک کردن پایگاه های دینی و مذهبی از سوی هکرهای اماراتی هک شدن پایگاه های دولتی امارات خواهد بود.
این هکرهای سعودی در ادامه نوشتند: این تنها آغاز یک نبرد الکترونیکی است و به طور حتم از جانب ما ضد پایگاه های اینترنتی دولت امارات متحده عربی ادامه خواهد یافت.

به گزارش تسنیم به نقل از الوطن،البته باید در این باره گفت که شماری از هکرهای سعودی چندی قبل نیز به منظور انعکاس خواسته ها و مطالبات خود به مسئولان دولتی در این کشور از شیوه هک استفاده کردند و از این طریق شماری اطز خواسته های ملت عربستان از مسئولان در زمینه های مختلف را بر روی صفحه اصلی پایگاه های اینترنتی مراکز دولتی قرار دادند.

البته گفته می شود تنها چند روز قبل پایگاه رسمی و اینترنتی شاهزاده سلطان بن سلطان رئیس سازمان عمومی توریسم در عربستان سعودی از سوی برخی از بازدید کنندگان مراکز و شبکه های ارتباطات اجتماعی تویتر مورد حمله هکری قرار گرفت و برای مدتی به صورت کامل از فعالیت ایستاد.

گفته می شود شماری از کسانی که خدمات توریستی نا مطلوبی از این موسسه دریافت کرده بودند به تلافی این خدمات بد این سازمان پایگاه اینترنتی این موسسه را به صورت کامل هک کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.