تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

ویژگی جدید اندروید «لطفا مزاحم نشوید» را فعال کنید

 در اندروید نسخه جدید روی Settings زده و گزینه Sound & notification را انتخاب کنید. حالا باید Interruptions را ببینید. روی آن بزنید

حالت جدید «لطفا مزاحم نشوید» را می‌توانید در آخرین نسخه اندروید، Lollipop، در دسترس داشته باشید. چگونه؟

به گزارش تکنــــــــــــــازدانلود: پس از آپدیت نسخه اندروید به اندروید Lollipop اولین باری که صدای هشدار گوشی را تغییر دهید گزینه‌های جدیدی را خواهید دید.

این گزینه‌ها در واقع مربوط به حالت‌های تماس دیگران با گوشی شما است. در گوشی‌های دیگر با سیستم عامل‌ها و پلتفرم‌های متفاوت، حالتی وجود دارد به نام «do not disturb» که‌‌ همان تابلوی «لطفا مزاحم نشوید» است. با فعال کردن آن، گوشی در حالت سایلنت قرار گرفته و هیچ صدایی شما را اذیت نمی‌کند. نام این حالت در اندروید «Interruptions» است که صداهای مختلف را بر اساس تنظیمات دلخواه شما سایلنت می‌کند.

در اندروید نسخه جدید روی Settings زده و گزینه Sound & notification را انتخاب کنید. حالا باید Interruptions را ببینید. روی آن بزنید.

حالا در این بخش می‌توانید تنظیمات مختلفی را انتخاب کنید که کدام صدا‌ها سایلنت شوند و کدام صدا‌ها را بشنوید. حتی می‌توانید تنظیم کنید که صدا از طرف چه کسی سایلنت یا شنیده شود. ویژگی Interruptions می‌تواند بر اساس اینکه کدام کانتکت‌ها را ستاره دار کرده‌اید، آن‌ها را مهم تصور کرده و بقیه را منتظر نگه دارد.

در پایین بخش Interruptions گزینه‌ای وجود دارد به نام scheduled downtime که از طریق آن می‌توانید تنظیم کنید که گوشی چه زمانی خودبخود وارد حالت Interruptions شده و تنظیمات اجرا شوند.

همانطور که ابتدای مطلب اشاره شد، با اقدام به تغییر صدا، سه گزینه را خواهید دید: None، Priority و All.

انتخاب All باعث می‌شود تا تمام تماس‌ها، مسیج‌ها و دیگر صدا‌ها شنیده شوند. حالت Priority تنظیماتی که قرار داده‌اید را اجرا می‌کند. در حالت None نیز کلا گوشی را سایلنت کرده و هیچ صدایی از آن شنیده نمی‌شو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.