تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

سه برنامه کاربردی برای ماندن در خانه


سه برنامه کاربردی برای ماندن در خانه

آگاهی از شرایط جوی مناطق مختلف این امکان را به‌وجود می آورد تا پیش از سفر اسباب و لوازم مناسب آن مکان را فراهم کرده و مانع پیش‌آمدن مشکلات جوی شویم!

 

پیش‌بینی هواشناسی با «آفتابی»
آگاهی از شرایط جوی مناطق مختلف این امکان را به‌وجود می آورد تا پیش از سفر اسباب و لوازم مناسب آن مکان را فراهم کرده و مانع پیش‌آمدن مشکلات جوی شویم! برنامه «آفتابی» یکی از این برنامه‌ها است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانیم مکانی را که نیازمند به پیش‌بینی وضعیت هوایی آن هستیم انتخاب و وضعیت بارش، سرعت باد، فشار هوا، تغییرات دمای روزانه، میزان رطوبت هوا و... را در آنجا بررسی کنیم. برنامه آفتابی به‌صورت خودکار، محل شهر اقامت شما را یافته و اطلاعات مربوطه را در اختیارتان قرار می‌دهد. این برنامه همچنین قادر به پیش‌بینی وضعیت هوای ۱۴ روز آینده است و همین ویژگی، آن را نسبت به برنامه‌های مشابه، کارآمدتر ساخته است.
 
 
خریدوفروش در بازار مجازی 
 کمبود وقت، خستگی ناشی از فعالیت‌های روزمره یا ترافیک‌های سنگین در سطح شهر موجب شده خیلی از افراد از گشت‌و‌گذار در بازار و فروشگاه‌ها برای خرید اجناس مورد نیازشان صرف نظر کنند. اما با وجود یک بازار مجازی، تنها با یک کلیک می‌توانید در فروشگاه‌های مجازی کالای مورد نیاز را پیدا کرده و به‌راحتی آن را خریداری کنید. بازار مجازی ایبزال برنامه‌ای است که در این زمینه به کاربران اندرویدی کمک خواهد کرد. در ایبزال علاوه بر اینکه می‌توانید یک مشتری باشید با ثبت‌نام در آن و راه‌اندازی یک فروشگاه مجازی به‌راحتی می‌توانید کالاهای خود را چه نو و چه دست دوم به سایر کاربران عرضه کنید. در ایبزال فاصله مکانی مطرح نیست؛ از هر کجای ایران به سایر نقاط دسترسی خواهید داشت، گرچه برای سهولت دسترسی به کالاها پیشنهاد می‌کنیم ابتدا در شهر خود به جست‌وجو بپردازید.
 
 
 
دکتر در خانه
آیا برای دستیابی به اطلاعات کاربردی در زمینه پزشکی باید به مطالعه روزانه مجلات و سایت‌های نوشته شده در این زمینه بپردازیم؟ «دکتر برو خونه» یک نرم افزار جامع پزشکی است که شما را از جدیدترین اخبار دنیای پزشکی مطلع می‌کند. این برنامه شامل یازده بخش مجزاست که هر بخش اطلاعات کامل و مفصلی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ در واقع یازده برنامه پزشکی در یک مجموعه گرد هم آمده و به بازار عرضه شده است! برخی از این بخش‌ها عبارتند از:پیشگیری، بیماری‌های عمومی و خاص، گیاهان دارویی، عرقیات و روغن‌های گیاهی، رژیم غذایی بیماران، طب اسلامی، ماساژ و ورزش درمانی که مراقبت‌های دوران بیماری، خواص و نحوه استفاده از داروهای گیاهی به همراه تصاویری از آنها و احادیثی از معصومین درباره سلامتی را در خود جای داده است.
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.