تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

معرفی یک ابزار قدرتمند برای جلوگیری از ردیابی شما

افزونه «Privacy Badger» در حال حاضر برای مرورگرهای گوگل کروم و فایرفاکس در دسترس است.

شرکت‌های تبلیغاتی و دیگران دائما مایلند بدانند ما از چه وبسایت‌هایی دیدن می‌کنیم و در اینترنت به چه کاری مشغولیم.

به گزارش تکنــــــــــــــازدانلود: اپلیکیشن‌ها و افزونه‌های فراوانی وجود دارند که تا به حال برخی از آن‌ها را به شما معرفی کرده‌ایم که تلاش می‌کنند ردیابی‌ها را تشخیص داده و آن‌ها را بلاک کنند.

یکی دیگر از ابزارهایی که در این زمینه به شما کمک می‌کند «Privacy Badger» است. این ابزار در واقع از طرف نهاد مشهور «بنیاد مرز الکترونیک» یا‌‌ همان «EFF» حمایت می‌شود. برنامه «Privacy Badger» روش متفاوتی برای حفظ حریم خصوصی دارد. در اصل این ابزار یک برنامه برای بلاک اتوماتیک کوکی‌ها نیست بلکه همچنان که شما به وبگردی مشغول هستید، کسانی که شما را ردیابی می‌کنند را تشخیص‌داده و زیر نظر می‌گیرد. به محض آنکه برنامه‌ای به عنوان ناقض حریم خصوصی تشخیص داده شود، تبلیغات آن و کوکی‌های مربوط به آن‌ها بلاک می‌شوند.

افزونه «Privacy Badger» در حال حاضر برای مرورگرهای گوگل کروم و فایرفاکس در دسترس است. باید بدانید که این ابزار در حال حاضر در حالت آزمایشی قرار دارد و ممکن است نارسایی‌هایی داشته باشد.

نکته جالب این افزونه این است که توانایی یادگیری داشته و نحوه وبگردی شما را فرا می‌گیرد. هرچقدر بیشتر با رفتار شما آشنا شود، تبلیغات و ردیاب‌های بیشتری را تشخیص داده و بلاک می‌کند. در نتیجه این ابزار به نوعی یک ابزار شخصی نیز به شمار خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.