تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

چطور اندرویدهای روت شده را به به اصطلاح «unroot» کنیم

شما نمی‌توانید سیستم عامل را آپدیت کنید چرا که گوشی را روت کرده‌اید و از روش‌های رایج امکان آپدیت ندارید.

اگر گوشی اندروید خود را روت کرده‌اید در مواردی می‌توانید آن را دوباره به حالت اول برگردانده و به اصطلاح «unroot» کنید.

به گزارش تکنــــــــــــــــازدانلود: روت کردن پروسه‌ای است که طی آن در گوشی و تبلت اندروید اجازه رخی کار‌ها به شما داده می‌شود. در واقع شما قید و بندهای سازندگان اندروید و گوشی را‌‌ رها کرده و اجازه انجام تغییراتی در گوشی و نصب تعداد بیشتری اپلیکیشن را خواهید داشت.

اما اگر بخواهید نسخه سیستم عامل اندروید خود را آپدیت کنید بعد از انجام تمام مراحل، با پیغام خطایی روبرو خواهید شد که به شما می‌گوید آپدبت گوشی شما ناموفق بود و مشکلی وجود داشته است: Software update unsuccessful.

Software update unsuccessful چطور اندرویدهای روت شده را به به اصطلاح «unroot» کنیم

مشکل کجا است؟ پاسخ ساده است. شما نمی‌توانید سیستم عامل را آپدیت کنید چرا که گوشی را روت کرده‌اید و از روش‌های رایج امکان آپدیت ندارید.

نرم افزارهایی هستند مانند «Samsung Kies» و «Mobile Odin Pro» که به شما کمک کنند تا نسخه اندروید را فلش کنید و سپس مشکل آپدیت گوشی را حل کنید اما کار کردن با این برنامه‌ها برای بسیاری از کاربران عذاب آور است. خوشبختانه راه ساده تری نیز وجود دارد.

اگر از اپلیکیشن «SuperSU» برای روت کردن گوشی استفاده کرده باشید بسیار ساده کافی است تا دوباره به اپلیکیشن بروید، بخش Settings را انتخاب کرده و گزینه «Full unroot» را بزنید.

اگر از اپلیکیشن‌های دیگری استفاده کرده باشید باز هم شانس وجود دارد. اپلیکیشنی وجود دارد به نام «Universal Unroot» که روت برخی گوشی‌ها را از بین می‌برد. باید بدانید که دستگاه‌های گلکسی نوت ۱۰٫۱، گلکسی مگا، گلکسی S4، گلکسی نوت ۲ و نوت۳ با این برنامه کار نمی‌کنند.

بعد از اینکه گوشی را آن روت کردید می‌توانید سیستم عامل اندروید را آپدیت کنید. حتی بعد از آپدیت نیز می‌توانید به راحتی بار دیگر گوشی را روت کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.