تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

۱۰۰ هکر مسئول تمام جرائم سایبری جهان !

پایگاه اکثریت این هکرها در کشورهای روس زبان است …

وقوع هک و دیگر حملات سایبری روزانه در سرتاسر جهان به امری عادی تبدیل شده است، اما مقامات پلیس اروپا معتقدند گناه تمامی حملات و جرائم سایبری کل جهان به دوش ۱۰۰ هکر است.

تکنـــــــــــــــازدانلود: براساس گزارش NBC، رئیس مرکز جرائم رایانه ای پلیس اروپا می گوید ما تقریبا هویت این هکرها را می شناسیم و اگر بتوانیم آنها را دستگیر کنیم، مابقی هکرها نیز سقوط خواهند کرد.

به گفته ترولز اورتینگ پایگاه اکثریت این هکرها در کشورهای روس زبان است. وی از دشواری های مقامات قانونی برای پیگیری جرائم سایبری در چند زمینه انتقاد کرد و گفت تلاش برای خنثی کردن فعالیت های این هکرها به واسطه ارتباطات ضعیف میان پلیس و شرکت های مختلف دچار محدودیت شده است.

به گفته وی طبیعت بی مرز هک های از راه دور، پدیده اینترنت اشیا که خطر حمله به سایت ها از لپ تاپ ها و گوشی های موبایل به لوازم الکترونیک روزانه را افزایش می دهند، افشاگری های ادوارد اسنودن و افزایش رمزنگاری های ارتباطات آنلاین از جمله موانعی است که مانع از آزادی عمل مقامات قانونی در مواجه با جرائم سایبری شده اند.

 به گفته وی تنها ۱۰۰ هکر در جهان هستند که مشغول به ساخت ویروس ها، کرم ها و دیگر بد افزارهای مخرب هستندو آنها را به گروه های تبهکار در سرتاسر جهان به فروش می رسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.