تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

اگر به حریم‌خصوصی اهمیت می‌دهید از دراپ‌باکس، فیسبوک و گوگل دوری کنید

ظر اسنودن راجع به فیسبوک و گوگل نیز این است که گرچه این شرکت‌ها امنیت خود را ارتقاء داده‌اند اما همچنان خطرناک هستند و افراد باید از آن‌ها اجتناب کنند.

اسنودن می‌گوید اگر به حریم خصوصی اهمیت می‌دهید از دراپ باکس، فیسبوک و گوگل دوری کنید.

تکنــــــــــــــــازدانلود: ادوارد اسنودن که پیش از این درباره نظارت و شنود سرویس‌های امنیتی آمریکا از کاربران مطالبی را عنوان کرده بود، در حال حاضر در کشور روسیه است و همچنان با اصرار بر گفته‌های خود، کاربران اینترنت را در سطح جهان به حفظ امنیت و حریم خصوصی توصیه می‌کند.

او در آخرین مصاحبه خود می‌گوید که برخی از کاربران می‌گویند ما چیزی برای پنهان کردن نداریم. آن‌ها با گفتن این جمله تمام حقوق خود را زیر سوال می‌برند.

در ادامه اسنودن کاربران را به استفاده از اپلیکیشن‌ها و برنامه‌های امن که از رمزگذاری استفاده می‌کنند دعوت می‌کند. او می‌گوید برنامه‌هایی که به حریم خصوصی و امنیت بی‌اعتنا هستند را کنار بگذارید.

اسنودن درباره دراپ باکس معتقد است بهتر است از برنامه امن تری مانند «SpiderOak» استفاده کنند که‌‌ همان خدمات را ارائه می‌دهد و از فایل‌های شما محافظت می‌کند. البته دراپ باکس ادعای اسنودن را قبول ندارد و اعلام کرده است که از رمزگذاری استفاده می‌کند.

نظر اسنودن راجع به فیسبوک و گوگل نیز این است که گرچه این شرکت‌ها امنیت خود را ارتقاء داده‌اند اما همچنان خطرناک هستند و افراد باید از آن‌ها اجتناب کنند. او در ‌‌نهایت از همه می‌خواهد تا پیام‌های خود را با رمز بفرستند و از برنامه‌هایی مانند «RedPhone» و «Silent Circle» استفاده کنند.

اسنودن درباره افشای اطلاعات راجع به سرویس‌های امنیتی نیز می‌گوید انگیزه‌اش روشن کردن محدوده قدرت دولت و ادعاهای آن است. او می‌گوید به آمریکا برنمی گردد چرا که افراد دیگری که مانند او بوده‌اند سرنوشت خوبی نداشته‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.