تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

بدون اینترنت رایگان چت کنید!

این ابتکار اولین بار توسط اپل به کار گرفته شده است و مانند AirDrop اپل کار می‌کند.

چت کردن بدون اینترنت و بدون هزینه شاید یک شوخی به نظر بیاید. اما یک شرکت آمریکایی اخیرا اپلیکیشنی را روانه بازار کرده که چنین امکانی را به کاربران می دهد.

به گزارش تکنـــــــــــــازدانلود: اپلیکیشن فایرچت یک برنامه رایگان است که به کاربران اجازه می دهد تا خارج از شبکه مخابرات و اینترنت با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این نرم افزار از سوی کاربران ایرانی هم مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

FireChat یک برنامه عالی و کم نظیر در زمینه چت بدون اینترنت می باشد که نسل جدید ارتباطات می باشد! فایرچت یک راه جدید برای چت کردن را به شما معرفی می کند: چت کردن خارج از شبکه. حالا شما می توانید حتی اگر هیچ اتصال به اینترنت و یا پوشش تلفن همراهی وجود ندارد، با مردم اطراف خود چت کنید. چه در ساحل باشید یا در مترو، در یک بازی بزرگ یا مرکز تجاری، یک اردو در طبیعت، یا در یک کنسرت، و یا حتی در خارج از کشور، به سادگی برنامه را با یک یا دو دوست اجرا کنید و افراد دیگری که هستند را پیدا کنید. FireChat را دریافت کنید و جامعه خود را در هر کجا ایجاد و نزدیک شدن به یکدیگر را آغاز کنید.

1399746245 firechat 2 بدون اینترنت رایگان چت کنید!

این ابتکار اولین بار توسط اپل به کار گرفته شده است و مانند AirDrop اپل کار می‌کند. به این ترتیب افرادی که از اپلیکیشن FireChat یا سیستم AirDrop اپل استفاده می‌کنند، می‌توانند بدون نیاز به اینترنت و حتی در مکان‌هایی بدون دکل‌های مخابراتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این قابلیت در شرایط بحرانی مثلا مناطق آسیب‌دیده که به ارتباطات اینترنتی و مخابراتی دسترسی ندارند، بسیار باارزش است.

ویژگی های FireChat :

- پیام فوری هر کسی در اطراف شما بر روی دستگاه اندروید
– کار کردن بدون اتصال به اینترنت و یا هر نوع پوشش تلفن همراه
– چت با یک نفر یا با یک گروه از مردم در یک جا
– دیدن اینکه افراد در حال صحبت کردن در مورد چه چیزی هستند در حالت “Everyone” یا و یا ایجاد مکالماتی که فقط افراد نزدیک شما قادر به پیوستن به آن هستند در حالت “Nearby”
– “Nearby chat” (چت در نزدیکی) در فاصله ۳۰ متری شما بهتر کار می کند
– آسان: بدون نیاز به وارد شدن به فیس یوک یا ایمیل، بدون رمز عبور برای به یاد داشتن
– استفاده از آن در خانه و یا در هنگام مسافرت در هر نقطه از جهان
– و …

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.