تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

۵ دلیل برای نخریدن لایک و فالوئر در شبکه های اجتماعی

می شود «لایک» و «فالوئر» خرید اما این لزوماً به معنای موفقیت در روابط با دیگر کاربران شبکه اجتماعی نیست.

صفحه‌های تجاری، موسسات، شرکت‌ها و مجموعه‌های مهم گاه در شبکه‌های اجتماعی مجازی تبلیغ می‌کنند و به نظر منطقی هم می‌آید.

به گزارش تکنـــــــــــازدانلود: اما چرا اشخاص عادی بدون این‌که نفع تجاری یا هدف خاص فرهنگی داشته باشند، پول می‌دهند تا صفحه‌ها و پست‌های‌شان بیشتر دیده شوند؟

روابط شما با دوستان‌تان در شبکه‌های اجتماعی چگونه است؟ آیا از آن دسته افراد هستید که شبکه‌ای خصوصی از دوستانی که آن‌ها را در دنیای واقعی هم می‌شناسید پدید آورده‌اید یا مانند اکثر کاربران، دوستان مجازی و نادیده نیز بسیار دارید؟ از آن هم فراتر، آیا صفحه عمومی هم در فیس‌بوک باز کرده‌اید؟

چه چیز از دنیای مجازی انتظار دارید؟ آیا از زمان، انرژی صرف‌شده و نوع ارتباط خود با دیگران راضی هستید؟ آیا می‌دانید که عده‌ای از کاربران عادی با تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، دوست، فالوئر و لایک می‌خرند؟ نظرتان در این‌باره چیست؟

الیزابت فِین در مقاله‌ای که سایت مدیوم آن‌را منتشر کرد، می‌گوید راحت است که با پرداخت اندکی پول، پست خود را تبلیغ کنید و لایک بخرید. وی می‌گوید که می‌شود «لایک» و «فالوئر» خرید اما این لزوماً به معنای موفقیت در روابط با دیگر کاربران شبکه اجتماعی نیست.

Buy Facebook Likes 5 دلیل برای نخریدن لایک و فالوئر در شبکه های اجتماعی

وی پنج نکته را در این‌باره برشمرده‌ است:

۱. نه رشد می‌کنید و نه از اشتباهات خود درس می‌گیرید

الیزابت معتقد است که وقتی برای مثال انتظار دارید صد نفر عکسی را که گذاشته‌اید لایک بزنند و نمی‌زنند، لابد آن‌را دوست ندارند. اگر لایک بخرید، نمی‌توانید بفهمید که مخاطبان‌تان چه اندازه واقعاً پست شما را دوست داشتند و در واقع خود را از نظر واقعی دیگران محروم می‌کنید. طبیعی است که نواقص را کمتر خواهید دید و به همان نسبت رشد کمتری خواهید داشت.

۲. اطلاعات نادرست یا غیرمکفی

اگر می‌خواهید آمار بازدیدها و فعالیت‌های خود را بگیرید، با خریدن لایک و فالوئر، نتیجه‌ها اشتباه یا غیردقیق خواهند بود .

۳. فردی دوست‌داشتنی باشید

الیزابت می‌گوید اگر می‌خواهید دوست‌تان داشته باشند، راهش این است که فردی دوست داشتنی باشید. وی با اشاره به دو تن از آشنایانش که در توییتر دنبال‌کنندگان بسیاری دارند، ادامه می‌دهد: «از خودم پرسیدم چرا؟ اگر شما با آن دو در تماس باشید، به سرعت متوجه می‌شوید که آدم‌های جالبی هستند. صادقانه و مثبت عمل می‌کنند و در ارتباط با فالوئرهای خود هستند».

پس ارتباط‌های صادقانه بکارید و یک مجموعه بسازید که بتوانید بدان افتخار کنید.

۴. تن‌پروری است!

واضح است! جای این‌که روی مخاطبان صفحه‌تان سخت کار کنید، پول می‌دهید تا مطالب‌تان بیشتر دیده شوند. این خودش یک نوع تنبلی است!

۵. مخاطبان الکی

فالوئرهای غیرواقعی همان‌هایی هستند که نام عجیب و غریب یا دروغین دارند، هویت‌شان مشخص نیست، بسیاری از آن‌ها هرگز با شما در رابطه نیستند و فعالیتی ندارند. فقط آمار را بالا می‌برند.

بنابراین اگر خواستید با تبلیغ برای نوشته‌های خود مخاطب جلب کنید، به موارد بالا نیز فکر کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.