تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

هر آنچه که باید درباره افشای رمزهای عبور Gmail بدانید

به گفته Google کمتر از دو درصد نشانی های Gmail به همراه رمز افشا شده معتبر و قابل استفاده هستند.

شرکت Google به کاربران خود اطمینان می دهد و از آنها می خواهد تا نگران افشا شدن رمز عبور ۵ میلیون حساب کاربری Gmail و انتشار این اطلاعات بر روی سایت های زیر زمینی نباشند.

تکنـــــــــــــازدانلود: چند روز قبل در برخی تالارهای گفتگوی (forum) زیرزمینی روسی زبان، نشانی Gmail و رمز عبور بیش از ۵ میلیون کاربر منتشر شد. بررسی های اولیه نشان داد که گرچه بسیاری از این اطلاعات کهنه و مربوط به بیش از سه سال قبل می شود، ولی تعداد زیادی از رمزهای عبور افشا شده، هنوز معتبر هستند.

بانک اطلاعاتی منتشر شده حاوی ۴/۹۳ میلیون نشانی Gmail کاربران انگلیسی، روسی و اسپانیایی زبان هست.

به گفته Google کمتر از دو درصد نشانی های Gmail به همراه رمز افشا شده معتبر و قابل استفاده هستند. در چنین مواردی نیز سرویس Gmail با بکارگیری فناوری Anti-Hijacking قادر به جلوگیری از استفاده غیرمجاز از این مشخصات خواهد بود.به گزارش شبکه گستر,کاربرانی که اطلاعات افشا شده درباره آنها معتبر و فعال است، از سوی شرکت Google مطلع و از آنها خواسته شده تا سریعاً اقدام به تغییر رمز عبور خود کنند.

Gmailhacked هر آنچه که باید درباره افشای رمزهای عبور Gmail بدانید

شرکت Google تاکید دارد که به سیستم های این شرکت نفوذ نشده و این اطلاعات از سرویس Gmail به سرقت نرفته است. به اعتقاد مسئولان Google امروزه بسیاری از سرویس ها و سایت های اینترنتی از نشانی ایمیل کاربران به عنوان نام کاربری استفاده می کنند. کاربران نیز اغلب یک عبارت خاص و ثابت را به عنوان رمز عبور در سایت ها و سرویس های مختلف بکار می برند. لذا نفوذگران با نفوذ به این سایت ها و سرویس ها و سرقت نشانی ایمیل و رمز عبور کاربران، در حقیقت امکان دسترسی غیرمجاز به Gmail کاربر را نیز به دست آورده اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.