تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

هک و انتشار گذرواژه‌ی ۵ میلیون حساب کاربریِ جیمیل

اگرچه بدون تایید گوگل نمی‌توان تخمینی از صحت اطلاعات زد، ولی این اطلاعات به صورت رسمی در یک انجمن بیت‌کوین روسی منتشر شده، اغلب اطلاعات به زبان‌های انگلیسی، روسی و اسپانیای هستند،

یک پایگاه داده شامل ۴۹۲۹۰۹۰ شناسه‌ی جمییل به همراه گذرواژه‌های مربوطه‌ در دست‌رس نفوذگران قرار گرفته است،

به گزارش تکنـــــــــــــازدانلود: به نقل از asisمشکلی که پیش از این برای سرویس رایانامه‌ی روسیِ Mail.ru و سرویس Yandex نیز رخ داده بود. گوگل هنوز این نفوذ را تایید نکرده است، اما کارشناسان معتقد هستند که در حدود ٪۶۰ اطلاعات منتشر‌شده معتبر است.

اگرچه بدون تایید گوگل نمی‌توان تخمینی از صحت اطلاعات زد، ولی این اطلاعات به صورت رسمی در یک انجمن بیت‌کوین روسی منتشر شده، اغلب اطلاعات به زبان‌های انگلیسی، روسی و اسپانیای هستند، یک وب‌گاه شامل اطلاعات فاش‌شده راه‌اندازی شده است که پس از وارد کردن شناسه‌ی کاربری جیمیل، در صورتی که اطلاعات این شناسه در پایگاه‌داده‌ی لو رفته وجود داشته باشد، به کاربر اخطار داده می‌شود، بسیاری از کاربران متوجه شده‌اند که گذرواژه‌ی فعلی آن‌ها نمایش داده می‌شود و این بدین معنی است که اخبار این نفوذ بزرگ صحت دارد.

svyCoIx هک و انتشار گذرواژه‌ی ۵ میلیون حساب کاربریِ جیمیل

به هر حال به همه‌ی کاربران پیش‌نهاد می‌شود گذرواژه‌ی فعلی حساب کاربی جیمیل خود را تغییر دهند. کاربران می‌توانند برای بررسی این‌که گذرواژه‌ی حساب کاربری آن‌ها نیز منتشر شده یا خیر به این وب‌گاه مراجعه کنند و در صورتی که پیغام قرمز رنگ به آن‌ها نمایش داده شد، سریع‌تر گذرواژه‌ی خود را تغییر دهند.

هم‌چنین می‌توانید پس از دست‌رسی به رایانامه‌ی جیمیل خود از طریق مرورگر به بخش انتهای صفحه مراجعه کنید و جزییات فعالیت‌های رایانامه را مشاهده کنید، در صورت مشاهده‌ی فعالیت‌های مشکوک نیز گذرواژه‌ی خود را تغییر دهید و مطمئن باشید، پس از اتمام کار خود با رایانامه‌ی جیمیل از حساب کاربری خود خارج می‌شوید و در صورت امکان احراز هویت دومرحله‌ای را برای حساب کاربری خود فعال کنید.

Detailed%20Activities هک و انتشار گذرواژه‌ی ۵ میلیون حساب کاربریِ جیمیل

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.