تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

وقتی اعضای یک حکومت به اصطلاح اسلامی (داعش) هنوز با رمزنگاری اطلاعات آشنا نیستند!

مالک لپتاپ فقط به مخفی کردن پوشه ها اکتفا کرده است بدون اینکه از نظر احتیاطی انها را رمز نگاری کند !

چند روز پیش خبری توسط آی تی اس ان منتشر شد مبنی بر تکنــــــــــــــــازدانلود: که بدلیل اطلاعات و اسناد داخل این لپ‌تاپ به «لپ‌تاپ ترور» معروف شده و به توسعه و ساخت سلاح‌های بیولوژیک و استفاده از آنها مربوط می‌شود.

روی لپتابی که متعلق به یکی از اعضای یک حکومت اسلامی است, 35000 فایل منجمله سندی که در ان توضیح داده شده که چگونه یک سلاح بیولوژیک ساخته شود یافت شده است. این فایلها مخفی شده اما رمزنگاری نشده بودند ! ؟

تکنــــــــــــــازدانلود: گویا که هنوز رمز نگاری در نزد اعضای این حکومت اسلامی زیاد معمول نیست. مجله اطلاعاتی در مورد ارتباطات بین المللی که کاشف فایلهای مخفی روی این لپتاپ متعلق به یکی از اعضای یک حکومت اسلامی است نوشته است که این فرد لپتاپ خود را در پی حمله شورشیان سوریه در ادلب واقع در شمال غربی سوریه و نزدیک مرز ترکیه رها کرده بوده و یکی از فرماندهان یک گروه میانه رو از شورشیان سوریه انرا در ماه ژانویه یافته و بدون اینکه به ان دست بزند انرا به انها داده است.

این مجله در ادامه توضیحات خود مینویسد که در ابتدا با روشن کردن این کامپیوتر گمان میکرده اند که هیچ سندی روی ان وجود ندارد اما خیلی زود متوجه شده اند که فردی که مالک این لپتاپ بوده فقط به مخفی کردن پوشه ها اکتفا کرده است بدون اینکه از نظر احتیاطی انها را رمز نگاری کند. بدینگونه در کل 146 گیگابایت داده که شامل 35374 فایل در 2367 پوشه در ویندوز بوده اند کشف شده است. تمام این اسناد به زبان انگلیسی و یا عربی و یا فرانسه بوده اند.

در داخل این پوشه ها اسناد بسیاری که در نزد جهادی هائی که اموزش میبینند و ویدیوهای تبلیغاتی که شامل ویدیوهای بن لادن نیز میباشد و راهنمای عملی ساخت بمب و توضیحاتی در مورد روشهای ربودن اتومبیلها و توصیه هائی برای جلب توجه نکردن به هنگام جابجائی و غیره بوده است.

laptop وقتی اعضای یک حکومت به اصطلاح اسلامی (داعش) هنوز با رمزنگاری اطلاعات آشنا نیستند!

اما این مجله همچنین توضیح داده است که سندی نوزده صفحه ای بزبان عربی که در ان ساختن بمبهای بیولوژیکی بخصوص از طاعون حیوانات الوده به بیماری وجود داشته است.

بعد از تحقیقات انجام شده توسط این مجله ارتباطات بین المللی, هویت مالک این لپتاپ کشف شده است. به گزارش ترفندستان به نقل از نومراما , این لپتاپ متعلق به فردی به نام محمد س با اصلیت تونسی است که بعد از تحصیل در رشته شیمی و فیزیک در دو دانشگاه تونس به سوریه رفته است. این اطلاعات توسط یکی از دانشگاه هائی که وی در ان تحصیل کرده تائید شده اما این دانشگاه گفته است که از سال 2011 رد او را گم کرده اند و خبری از او ندارند.

هیچ چیز امکان تصور اینکه پیشرفتهائی در زمینه ساخت سلاح های بیولوژیکی در حکومت اسلامی شده باشد را نمیدهد. کنترل سلاح های بیولوژیکی فوق العاده مشکل است و میتواند خود گروه هائی که به ساخت ان اشتغال دارند را به خطر بیاندازد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.