تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

آغاز فعالیت “تیم بدافزار سوریه” در راستای “ارتش الکترونیک سوریه”

«تیم بدافزار سوریه» فعالیت‌هایی هم‌راستا با «ارتش الکترونیک سوریه» دارد و حتی ممکن است شاخه یا شعبه‌ای از آن باشد. اعضای این تیم در طیف گسترده‌ای از اعمال هکری فعال هستند.

«تیم بدافزار سوریه» نام گروهی است که همانند «ارتش الکترونیک سوریه»، هوادار مردم سوریه و بشار اسد هستند که به اقدام‌های هکری سیاسی در فضای مجازی دست می‌زنند.

تکنـــــــــــــازدانلود: اگر دنبال‌کننده‌‌ی اخبار فن‌آوری یا حتی خبرهای مربوط به حوزه سیاست باشید، به احتمال قوی نام «ارتش الکترونیک سوریه» را بارها شنیده‌اید. این گروه شامل یک عده‌ از هکرهای حرفه‌ای طرف‌دار دولت بشار اسد در سوریه است که در سال‌های گذشته طیف گسترده‌ای از حساب‌های کاربری مهم را هک کرده‌اند.

آن‌ها با نفوذ به توییتر آسوشیتدپرس در ماه مه ۲۰۱۳، خبر انفجار در کاخ سفید را توییت کردند و این خبر حتی شاخص بورس سهام داو جونز را برای مدت کوتاهی تا ۱۴۰ واحد پایین آورد.

  

sor hack آغاز فعالیت تیم بدافزار سوریه در راستای ارتش الکترونیک سوریه

پیش از آن توییتر هواشناسی بی‌بی‌سی هک شده و در آن توییت‌هایی به هواداری از حکومت سوریه و چند طنز سیاسی مرتبط با هواشناسی انتشار یافت.

حملات گسترده‌ی این گروه حتی مایکروسافت را هم بی‌نصیب نگذاشت و سال گذشته ضمن دستیابی به حساب‌های کاربری این شرکت در شبکه‌های اجتماعی، موفق شد وارد پست الکترونیکی تعدادی از کارمندان مایکروسافت شود.

حال، گفته می‌شود که گروهی دیگر از هکرها به هواداری از دولت سوریه به میدان آمده‌اند. گروه امنیت اینترنت فایرآی می‌گوید که با آنالیز سویه‌ای از بدافزار معروف بلک‌ورم، ۱۱ عضو «تیم بدافزار سوریه» را شناسایی کرده است.

بنابر گزارش سایت رجیستر، «تیم بدافزار سوریه» فعالیت‌هایی هم‌راستا با «ارتش الکترونیک سوریه» دارد و حتی ممکن است شاخه یا شعبه‌ای از آن باشد. اعضای این تیم در طیف گسترده‌ای از اعمال هکری فعال هستند.

تروجان پایه‌ای که توسط این گروه به کار گرفته می‌شود، بلک‌ورم یا کرم سیاه نام دارد. این تروجان توسط فردی کویتی با نام سایبری njq8 نوشته و پایه‌ای برای تروجان‌هایی مانند Fallaga و SpyGate شد.

نسخه تغییر یافته و مورد استفاده‌ی هکرهای سوری Dark Edition (نسخه ۲.۱) نام دارد و خطرناک‌تر از نسخه اولیه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.