تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

نسخه جدید صفحه کلید لیزری بعد از ۱۲ سال

صفحه کلید Atongm لیزری بصورت یک پروژکتور عمل می کند و با انعکاس نور لیزر بر روی یک سطح صاف در مقابل خود یک صفحه کلید مجازی ایجاد کرده تا کاربر بتواند براحتی تایپ کند.

atongm02 (1)

همانند این دستگاه در سال ۲۰۰۲ نیز مشاهده شد که در طی ۱۲سال اخیر پیشرفت هایی در آن مشاهده شد. منبع نوری این دستگاه دیود لیزری است و طرحی مستطیل وار را به نمایش می گذارد همانند سایر کیبوردها که از سبک QWERTY استفاده می کند. و با لمس هر کلید بر روی یک سطح زنگ اخبار دلنشین و کوتاهی شنیده می شود همچنین از قابلیت کنتراست بالا در محیط های پرنور برخودار است تا کاربر بتواند براحتی کلیدها رو پیدا کند. این دستگاه می تواند ۳۵۰حرکت در دقیقه را شناسایی و بلافاصله به دستگاه آندرویدی یا لپتاپ و یا تبلت انتقال دهد. از باتری ۷۰۰میلی آمپری جهت شارژدهی بهره می برد که چیزی حدود۲۰۰دقیقه کارایی را به کاربر می دهد.

 

atongm03

این دستگاه که وزن آن ۴۷گرم می باشد، حاوی پورت USB نسخه ۱ و ۲ می باشد و دارای بلوتوث و یک کابل کانکتور اتصال USB را نیز بهمراه دارد.

نحوه کار با این دستگاه بسیار آسان است و برای روشن کردن آن کلید روشن/خاموش آن را بایستی فشار داد و در مقابل یک سطح صاف قرار داد که در هنگام تایپ نیز از صدای Beep شبیه سازی شده نسبت به کامپیوتر به گوش می رسد.

اگر به تصاویر دقت کنید در هنگام کار با این دستگاه زمانی که انگشت خود را بر روی یکی از کلید های بالایی مانند F1یا F5 می گذاریم نور لیزر برای کلید های M و N قطع نمی گردد و قابل رویت است که در نوع خود جالب توجه است.

a

این دستگاه لیزری کوچک و سبک وزن قابلیت پشتیبانی از تمامی سیستم عامل های موجود را داراست از جمله ویندوز ، مک ، iOS ، ویندوزفون ، آندروید و همچنین برای دستگاه های تلفن همراه ، تبلت ها ، لپ تاپ و کامیپوتر های شخصی ، آی پد وغیره مناسب است.

قیمت این پروژکتور لیزری ۶۷دلار است که قیمتی گران نسبت به کارایی و عملکرد خود داردو همین عامل باعث از دست رفتن محبوبیت خود در بین کاربران گردیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.