تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

آیا استیوجابز هنوز زنده است؟

به تازگی تصویری منتشر شده که به سرعت در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. این عکس در برزیل گرفته شده و در حاشیه عکس شخصی دیده می‌شود که کاربران عنوان می‌کنند استیو جابز صاحب کارخانه اپل است.

علاقه‌مندان پر و پا قرص اپل از چند روز پیش مطمئن شده‌اند که سر جابز در یک جراحی فوق پیشرفته به بدن شخص دیگری پیوند زده شده و او منتظر است که بعد از بهتر شدن حالش از روی ویلچر بلند شده و وجود خود را علنی کند. برخی نیز گفته‌اند او همراه مایکل جکسون و چند نفر دیگر در جزیره‌ای باهم زندگی می‌کنند.

بله، یک کاربر صفحات اجتماعی در صفحه شخصی خود با انتشار عکس فوق مدعی شد که استیو جابز هنوز زنده است و در برزیل تحت مراقبت‌های شدید پزشکی است. این عکس از آن جهت اهمیت یافت که می‌دانیم جابز هرگز تا آخر عمر روی ویلچر ننشست، به همین دلیل این عکس نمی‌تواند مربوط به زمان حیات او باشد. این خبر که تا کنون ده‌ها هزار بار دیده شده است موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی در روزهای گذشته بود.

این کاربر که با نام “TheHorseSizedDuck” در Reddit فعالیت می‌کند مطلب را دقیق‌تر کرده است و گفته که این عکس در ریودوژانیرو گرفته شده است مطلبی که هنوز همه را در سوال و ابهام نگه داشته که اگر او جابز نیست پس چه کسی است؟!

البته این که آیا این عکس با نرم افزارهای ویرایش عکس درست شده است یا نه سوالی است که شاید پاسخ آن را باید از کارشناسان این حوزه پرسید!
نظر شما چیست ؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.