تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

نرم افزار HACIENDA پروژه ای برای فتح اینترنت

HACIENDA با توجه به هزینه پروژه “تسلط بر اینترنت” که یک میلیارد پاوند تخمین زده میشود, پیشرفته تر و پیچیده تر میباشد

در انچه که توسط Jacob Appelbaum و Laura Poitras, دو فرد قابل اعتماد اسنودن که اطلاعات خود را در اختیار انان میگذارد منتشر شده, برنامه HACIENDA که کشورهای “پنج چشم” (امریکا , انگلیس , نیوزلند , کانادا , استرالیا) هزینه انرا متقبل شده اند, به این کشورها و همچنین سازمانهای امنیتی امریکا و انگلستان امکان اسکن پورتهای انفورماتیک کامپیوترهای ۲۷ کشور را در پی یافتن اسیب پذیریهای احتمالی قابل بهره برداری داده است.

 تکنـــــــــــــــازدانلود: در این مقاله منتشر شده هدف اینچنین عملیاتی نیز توضیح داده شده است. این اسکن ها در جستجوی یافتن احتمالی ساختارهای شبکه های اسیب پذیر کاملا با هدف “Mastering the Internet” یا تسلط بر اینترنت که نام یک برنامه اطلاعاتی سازمان مخفی بریتانیا نیز میباشد مطابقت دارد.

این سازمانهای جاسوسی تلاش میکنند تا به هر سیستمی که دستشان میرسد حمله کنند که احتمالا اینکار به دلیل این است که انها میتوانند دسترسی به سیستمهائی دیگر را برایشان فراهم سازند. به سیستمهائی که میتوانند احتمالا راهی به یک هدف مقدم باشند هر چند که هیچ اطلاعاتی ممکن است اینرا ثابت نکند حمله میکنند. با این منطق هر یک از انها میتواند هدفی برای بهره برداری باشند و در تئوری هر هدفی که با موفقیت از ان بهره برداری میشود میتواند وسیله رخنه به هدفی دیگر لازم شود.

Abbildung01 dc8cb7bf5376218d نرم افزار HACIENDA پروژه ای برای فتح اینترنت

بدینگونه به عقیده Appelbaum و Poitras, هیچکس و هیچ شرکتی از رخنه انفورماتیکی که توسط این سازمانها صورت میگیرند در امان نیست.

و اما Appelbaum و Poitras در مورد برنامه HACIENDA که در این راه استفاده میشود, یاداور موجودیت برنامه هائی چون Nmap یا Zmap که در دسترس عموم هستند نیز شده اند. اما HACIENDA با توجه به هزینه پروژه “تسلط بر اینترنت” که یک میلیارد پاوند تخمین زده میشود, پیشرفته تر و پیچیده تر میباشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.