تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

اگر ویدیوی گربه تماشا میکنید بدانید که هکرها میتوانند شما را نظارت کنند

Morgan Marquis-Boire میگوید که فردی که مایل است به داده های شما دست یابد, اینکار برایش اسان اما پر هزینه است

با تماشای ویدیوی گربه ها روی یوتیوب میتوانید تمام مکالمات خصوصی و اطلاعات بانکی و تصاویر خود را برای عموم قابل مشاهده نمائید !

تکنــــــــــــــازدانلود: این نتیجه ای است که یک محقق امنیت انفورماتیک دانشگاه تورنتو به نام Morgan Marquis-Boire اعلام کرده و انرا اثبات کرده است. او نشان داده است که اجرای یک ویدیو میتواند کامپیوتر شما را شفاف سازد.

اکثر ترافیک اینترنت رمزنگاری نشده و بدینگونه توسط همگان قابل رویت است. ویدیوهای یوتیوب نیز جزو این داده های رمزنگاری نشده میباشند حتی اگر چه با انتشار این گزارش گروه های گوگل کمپینی براه انداخته اند تا تمام این پلاتفرم را ایمن سازند.

Morgan Marquis-Boire میگوید که فردی که مایل است به داده های شما دست یابد, اینکار برایش اسان اما پر هزینه است. شرکتهای متخصصی چون Hacking Team and FinFisher میتوانند ابزاری که میتواند کدی مخرب را در داده های به اشتراک گذاشته شده کاربری تزریق کند ارائه کنند. با این کد, کامپیوتر شما از کنترل شما خارج میشود ولو شما متوجه نشوید.

بر اساس این تحقیق Morgan Marquis-Boire, اینگونه حمله ای بسیار به روش های استفاده شده توسط سازمان امنیت ملی امریکا بخصوص با سیستم QUANTUMINSERT ان میباشد. ترفندستان به نقل از سلت,اما نگران نباشید چون شرکتهائی که اینگونه محصولی را تجاری میکنند فقط انرا برای دولتها و به مبلغی حدود کمی بیش از یک میلیون و دویست هزار دلار میفروشند.

این محقق فقط خواسته نشان دهد که هر یک از اعمال ما روی وب هر چقدر هم بی ضرر چون دیدن یک ویدیوی گربه میتواند برای امنیت داده های ما خسارت ببار اورد. او همچنین در نتیجه تحقیق خود از پلاگین فلش و جاوا نام برده که درهای عظیم ورودی برای هکرها محسوب میشوند. در اخر برای او یک چیز حتمی است : “در این دوره دیجیتالی, جستجوئی در بین محتوای کامپیوترهای ما, اکانتهای ما و ارتباطات انلاین ما همانقدر تهاجمی هستند که در اطاقهایمان جستجو شود.”

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.