تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

دانلود آهنگ جدید با تو آرومم با صدای مهدی مقدم و محمد اسکندری

دانلود آهنگ جدید با تو آرومم با صدای مهدی مقدم و محمد اسکندری

Mehdi Moghaddam Ft. Mohammad Eskandari Ba To Aroomam دانلود آهنگ جدید با تو آرومم با صدای مهدی مقدم و محمد اسکندری

—————————–

 

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mehdi Moghaddam Ft. Mohammad Eskandari – Ba To Aroomam

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mehdi Moghaddam Ft. Mohammad Eskandari – Ba To Aroomam

——————————

متن آهنگ با تو آرومم با صدای مهدی مقدم و محمد اسکندری

————————–

با تو آرامش من جوره
غصه این حوالی پیداش نیست
با تو آرامش من جوره
هیچکی مثل تو توو دنیاش نیست

اگه میبینی که دلگیرم
واسه ی چشات نمیمیرم
خدا میدونه که بی تو
دیگه هیچ جایی نمیرم
یکم حرفامو باور کن
انقده نشون نده سردی
واسه من فرقی نداره که
تو با دلم چیکارا کردی

با تو آرامش من جوره
غصه این حوالی پیداش نیست
با تو آرامش من جوره
هیچکی مثل تو توو دنیاش نیست

کنارت عاشقی رو دوست دارم
من تورو میبخشمت این بارم
تو بدون بدون ِ تو میمیرم
نباشی بدون تو داغونم

با تو آرامش من جوره
غصه این حوالی پیداش نیست
با تو آرامش من جوره
هیچکی مثل تو توو دنیاش نیست

در صورت خراب بودن لینک دانلود ، لطفا در قسمت نظرات (پایین صفحه) گزارش دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.