تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

سوزاندن عجیب دست توسط گوشی آیفون !

احتمال سوختگی در اثر امواج رادیویی نیز وجود دارد …

نوجوانی بریتانیایی که آخر شب از سر کار خسته به خانه بر‌می‌گردد و در حین کار کردن با موبایل خویش به خواب می‌رود، صبح فردا با زخمی ناشی از سوختگی بر روی دستش از خواب بلند می‌شود.

به گزارش تکنـــــــــــــــــازدانلود: به گفته این فرد، پس از بازگشت به خانه از سر کار، طبق معمول شروع به ور رفتن با آیفون خویش کرده است و در هنگام چک کردن فیسبوک، از خستگی بسیار به خواب می‌رود. صبح روز بعد پس از برخواستن از خواب، این مادر نوجوان بوده که وی را متوجه زخم روی دستش می‌کند. نوجوان نیز بعد از یادآوری خواب دیشب و این که احساس داغی بر روی دستش می‌کرده، متوجه می‌شود که احتمالا عامل سوختگی گوشی آیفون بوده است. استفاده معمولی از آنتی بیوتیک‌ها راه به جایی نمی‌برد و فرد آسیب دیده مجبور به مراجعه به بیمارستان می‌شود.

 

iphone hand fire سوزاندن عجیب دست توسط گوشی آیفون !

به نقل از دیلی میل , با مراجعه به بیمارستان نیز دکترها از این حادثه ابراز شگفتی می‌کنند و بیان می‌دارند تاکنون چیزی شبیه به این را ندیده‌اند و از این نوجوان آسیب دیده درخواست می‌کنند که در روزهای آینده نیز به طور منظم برای چک دوباره، به بیمارستان سر بزند، چرا که احتمال سوختگی در اثر امواج رادیویی نیز می‌رود و در این صورت این زخم ممکن است خطرناک‌تر نیز شود.

رسانه‌های بریتانییایی در این خصوص از شرکت اپل درخواست پاسخ کرده‌اند ولی این شرکت تاکنون پاسخی به سوال‌های مطرح شده، ارائه نکرده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.