تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

شروع حملات سایبری در اعتراض به قتل جوان سیاه‌پوست

حمله هکری به وب‌سایت دپارتمان پلیس سنت‌لوییس کانتی در ایالت میسوری با موج اعتراض‌ها علیه شلیک یک افسر پلیس به مایکل براون، نوجوان ۱۸ساله سیاه‌پوست که روز شنبه نهم آگست کشته شد، مرتبط است

همراه با ادامه اعتراض‌ها به قتل یک جوان سیاه‌پوست در شهر فرگوسن واقع در سنت‌لوییس کانتی ایالت میسوری، وب‌سایت دپارتمان پلیس سنت‌لوییس تحت حملات سنگین دی‌داس از دسترس خارج شد.

تکنـــــــــــــــــــازدانلود: وب‌سایت دپارتمان پلیس سنت‌لوییس کانتی در ایالت میسوری هدف حملات هکری قرار گرفته و از چهارشنبه گذشته از دسترس خارج شده است. پلیس سنت‌لوییس کانتی تایید کرده که سایت، هدف «نوعی حمله سایبری» قرار گرفته و سرویس‌ ای‌میل‌هایش نیز پایین کشیده شده‌اند.

بنا بر گزارش سایت سی‌نت، به نظر می‌رسد این حمله هکری با موج اعتراض‌ها علیه شلیک یک افسر پلیس به مایکل براون، نوجوان ۱۸ساله سیاه‌پوست که روز شنبه نهم آگست کشته شد، مرتبط باشد. براون هدف چندین گلوله‌ی یک افسر پلیس محلی قرار گرفت و جسدش مدتی در خیابان رها شد.

در پی ایجاد موج اعتراض‌ها نسبت به این عمل که شهر فرگوسن را به آشوب کشید، پلیس نام افسر شلیک‌کننده را منتشر نکرد. شاهدان عینی گفته‌اند که مامور پلیس به مایکل براون فرمان ایست داده بود و او با وجودی که دست‌هایش را به نشانه تسلیم بالا برده بود، هدف گلوله قرار گرفت. پلیس فرگوسن از سوی معترضان، به رفتارهای نژادپرستانه متهم شده است.

روز چهارشنبه یک گروه مرتبط با هکرهای گمنام (Anonymous) مدعی شد که سایت پلیس را هک کرده و اطلاعات نوارهای مربوط به روز واقعه را به‌دست آورده است. این نوارها در یوتیوب و توییتر منتشر شدند. یک روز بعد، هکرها مدعی شدند که نام افسر شلیک‌کننده را به‌دست آورده‌اند و این نام را منتشر کردند.

پلیس سنت لوییس بلافاصله توییت را پاسخ داد و نوشت: این فرد «حتی افسر پلیس فرگوسن یا سنت‌لوییس کانتی نبوده. اطلاعات بیشتری را از این شهروند اتفاقی منتشر نکنید».

پس از آن، اکانت توییتر @TheAnonMessage معلق شد و یکی از سخن‌گویان توییتر در پاسخ به سوال سی‌نت گفت که درباره اکانت‌های شخصی اظهار نظر نمی‌کند.

جدال میان پلیس و هکرها حکایت از آن دارد که صحنه نبرد معترضین و پلیس از خیابان به دنیای مجازی نیز کشیده شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.