تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

اصلاح آسیب پذیری کهنه اپلیکیشن iOS فیس بوک

نسخه جدیدی از برنامه اش برای ترمینال های اپل ارائه کرده است که هیچگونه قابلیت جدیدی اضافه نشده است ولی به دلیل اصلاح حفره امنیتی که مدت ها روی این اپلیکیشن بوده است از اهمیت زیادی برخوردار است.

فیسبوک اپلیکیشن iOS خود را بروزرسانی و حفره امنیتی که از مدت ها پیش وجود داشت را اصلاح کرد.

به گزارش تکنـــــــــــــازدانلود: مسئول گروه این برنامه گفته است که اکنون پنجاه درصد مشکلات پیش آمده برای کاربران آیفون برطرف شده است.

هر کس که از گوشی آیفون استفاده می کند مطمئنا از اشکالاتی که اپلیکیشن فیس بوک با آن مواجه است می نالد. بعضی روزها این نرم افزار کاربردی به خوبی کار می کند اما این یک طرف ماجراست روزهایی هم وجود دارد که به نظر می رسد شما برای لود شدن صفحه مورد نظرتان باید تا ابدیت صبر کنید.

اما واقعا چرا این اتفاق می افتد؟ علت این است که فیس بوک برای iOS در واقع یک اپلیکیشن طراحی نکرده بلکه نسخه وب سایت خود را برای استفاده در تلفن همراه بهینه سازی کرده است و یک نرم افزار مبدل را در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

فیس بوک تصمیم گرفت تا از طریق HTML5 مسیر خود را طی کند و با استفاده از آن، ویژگیها و آپدیت ها را بر روی سرور خود اعمال کند به جای اینکه به طور مرتب مجبور شود نسخه به روز نرم افزار خود را از طریق فروشگاه App Store در دسترس علاقه مندان قرار دهد. این روش به طور واضحی اشتباه است.

فیسبوک طی اطلاعیه ای روی وبلاگ خود اعلام کرد : نسخه جدیدی از برنامه اش برای ترمینال های اپل ارائه کرده است که هیچگونه قابلیت جدیدی اضافه نشده است ولی به دلیل اصلاح حفره امنیتی که مدت ها روی این اپلیکیشن بوده است از اهمیت زیادی برخوردار است.

آی تی اس ان نیز به کاربرانی که در سیستم iOS  خود از اپلیکیشن فیسبوک استفاده می کنند توصیه می کند برای امنیت بیشتر هرچه زودتر اپلیکیشن  فیس بوک خود را بروزرسانی کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.