تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

نوشته روی پاسپورت ایرانی و آمریکایی، آلمانی و انگلیسی

50900772706813616287 نوشته روی پاسپورت ایرانی و آمریکایی، آلمانی و انگلیسی

 

سایت معادله نوشت: چه ادعای فوق در مورد پاسپورتها درست باشد و چه نباشد ذکر چند نکته زیر خالی از لطف نیست:

1-  از دید دولتها : پاسپورت وسیله ای است برای اعتبار یک کشور در برابر خارجی ها. وقتی یک خارجی در خارج پاسپورت یک ایرانی را ببیند باید به فکر قدرت و میزان حمایت کشورش از شهروندش بیفتد.

2- از دید شهروندان : پاسپورت وسیله ای است برای ایجاد حس اطمینان و اعتماد به نفس در غربت. پاپورت باید به فرد دلگرمی بدهد و لااقل اگر کاری در این زمینه نمی کند ساکت باشد نه اینکه به فرد استرس وارد کند.

3- از زمان قاجار تا به حال برای ایرانی ها پاسپورت صادر می شود. تا به حال یک نفر متن روی جلد دیگران را نخوانده و ترجمه نکرده تا چیز مثبت را از دیگران یاد بگیریم. شاید هم خوانده اند و پیشنهاد نداده اند. شاید پیشنهاد داده اند و کسی حالش را نداشته گوش دهد. شاید کسی حال گوش دادن داشته ولی برایش مهم نبوده و شاید هم هماهنگی نبوده در این زمینه

4- این عکس و نوشته برای این نیست که به کسی خاص سرکوفت بزنیم. چون خیلی از کارهای ما هم همینطور است. مهندسمان اینطور ماشین می سازد، معمارمان اینطور خانه می سازد، آسفالت ریزمان اینطور استفالت در خیابان می ریزد، استادمان اینطور در دانشگاه درس می دهد، دانشجویمان اینطور درس می خواند رفتار می کند ، کارمندمان اینطور کار می کند و  . . . . .

خلاصه دور هم هستیم و همینطور هستیم ولی راحت به دیگران گیر می دهیم و خود را نمی بینیم. هر کدام یک وظیفه ای داریم ولی در کار خود به هزار و یک بهانه با بهترین کیفیت کار نمی کنیم و اگر لطف کنیم بی کیفیت کار نمی کنیم.

این فرهنگ است. بیاییم خود را فرد به فرد درست کنیم تا کل جمع درست شود. استقرایی فکر کنیم نه قیاسی. تفکر قیاسی اجتماع خراب کن است.در گوش ما همواره خوانده اند قیاس موجب یقین است و استقراء موجب احتمال

تفکر قیاسی : همه بد هستند من هم بد می شوم تازه لااقل بهتر از همه هستم ( ما ایرانی ها و شرقی ها ). طرف دزدی می کند می گویی چرا دزدی کردی می گوید هم دزد هستند من هم روش.3000 میلیارد دزدیده اومده اید به من آفتابه دزد گیر داده اید. الان همه دارند میلیارد میلیارد می خورند.

تفکر استقرایی : من خوب باشم. تو خوب باش . او خوب باشد. همه خوب می شوند( تفکر غرب بعد از رنسانس)

تفکر ویرانگر یا آبادگر فرهنگ و فرهنگ ویرانگر  و یا آبادگر زندگی هاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.