تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

دستکاری مطالب وب برای تغییر عقاید و افکار عمومی

اینکار توسط سازمان سرویسهای مخفی بریتانیا انجام میشود.

به نقل از نومراما, اسنادی که توسط ادوارد اسنودن ربوده شده و بتازگی فاش شده اند نشان میدهند که سرویسهای مخفی از اینترنت برای تغییر عقاید و افکار عمومی استفاده میکنند و برای اینکار از روشهائی استفاده میکنند که گاهی فراتر از خط قرمز میرود.

تکنــــــــــــــازدانلود: به نقل از نومراما, Glenn Greenwald, روزنامه نگاری که اکثر اطلاعات به دست امده توسط ادوارد اسنودن را فاش کرده, اخیرا اسناد جدیدی که به تاریخ سال ۲۰۱۲ میباشند و در مورد فعالیتهائی است که در انها از روشهای تاثیر روانی استفاده میشود را فاش ساخته است. اینکار توسط سازمان سرویسهای مخفی بریتانیا انجام میشود.

این سازمان بخشی به نام Threat Research Intelligence دارد که جعبه ابزاری که جاسوسان میتوانند برای تغییر افکار و عقاید جمعی و یا بدنام کردن هدفی استفاده کنند را در اختیار انان قرار داده است.

این سازمان در روی صفحه وبی داخلی به مامورین توضیح داده است که کاتالوگ این جعبه ابزار شامل لیستی از همه انها نمیشود اما بخصوص این جعبه ابزار انچه را که برای دستکاری نتایج اماری انلاین, مخفی ساختن پیامی روی دیوار فیسبوک, حذف سریع یک ویدیوی افراطی, تولید یا پخش مولتی مدیا در چهارچوب عملیات اطلاعاتی, ارسال انبوه ایمیل یا اس ام اس برای پشتیبانی از یک کمپین اطلاعاتی و یا اطلاعاتی دروغین, مسدود کردن ارسال ایمیلها, افزایش مصنوعی ترافیک سایتی و افزایش تعداد صفحات بازید شده روی یک سایت برای محبوب جلوه دادن ان و بالا بردن اعتبار انها, تقویت پیامی بخصوص و معمولا توسط ویدیوئی روی سایتهای مولتی مدیا چون یوتیوب با هدف معتبر جلوه دادن ان, حملات انکار سرویس به سرورها برای ممانعت از خواندن محتوائی که روی انها میزبانی میشود, ارسال ایمیل با استفاده از ادرس و هویت فردی ثالث را دارا است.

پیشتر, در ماه فوریه نیز Glenn Greenwald اولین اسناد در مورد روشهائی که توسط سازمان سرویسهای مخفی بریتانیا استفاده میشود را منتشر کرده بود و گفته شده بود که انها محتوائی روی اینترنت منتشر کرده و مدعی میشوند که فرد یا گروهی که این سازمان تصمیم به بدنام کردن او گرفته انها را منتشر کرده است و یا اطلاعاتی دروغین را توسط مطبوعات و یا روی فرومها منتشر میکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.