تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

مذاکرات مایکروسافت تا عرضه نسخه بعدی ویندوز در ماه

آمارها نشان می‌دهند که مایکروسافت دیگر غول دنیای تکنولوژی و نرم افزار نیست. درست است که اکنون حدود ۹۰ درصد از رایانه‌های شخصی را ویندوز قدرت می‌دهد. اما با ظهور تلفن‌های همراه و تبلت‌ها و نفوذ هرچه بیشتر آنها در زندگی روزمره ، رایانه‌های شخصی بسیار منزوی شده اند. بطوریکه اکنون می‌توان از آنها با عنوان اقلیت نام برد.

windows-9-screen-modern-and-desktop-small


آن چه که مشخص است این است که این نسخه جزو اولین نسخه های آزمایشی نسل بعدی ویندوز می باشد .بنابراین زمانی که نسخه اولیه ارائه شود پیشرفت های زیادی در رابطه المان های Desktop خواهیم دید به جای اینکه از حالا خود را با این جزئیات کوچک درگیر کنیم!

نا بر شواهد به نظر می‌آید، مایکروسافت قصد دارد سرمایه هنگفتی را در زمینه تبلیغات برای ویندوز ۹ خرج کند. منابع خبری اعلام کرده‌اند ماکروسافت اخباری از روش جدید فعال‌سازی این نسخه از ویندوز منتشر کرده که برمبنای آن کاربران برای فعال‌سازی ویندوز ۹ باید وارد مایکروسافت استور شوند و دیگر از روش شماره سریال‌ها خبری نخواهد بود.

ترنر می‌داند که می‌تواند با روندی کند اما امیدوار کننده مطابق برنامه ریزی از ۱۴ به ۱۸درصد ، از ۱۸ به ۲۵ درصد، و از ۲۵ به ۳۰ درصد آمارهای خود را افزایش دهد. اما برای این پیشرفت نیاز به ارائه محصولی متفاوت و بهتر از سایر رقبا دارد.

نکته جالب دیگر، استفاده از گزینه “اجاره” در استفاده از محصولات مایکروسافت است. در آفیس ۲۰۱۳ هم با این واژه آشنا بودیم و کاربران به ازای پرداخت ۹٫۹۹ دلار به طور ماهیانه می‌توانستند به روز رسانی‌ها سریعا و بدون معطلی دریافت کنند.
مایکروسافت ظاهرا در مراحل پایانی کار بر روی ویندوز ۹ است و احتمالا در کنفرانس یادشده تاریخ عرضه آن را مشخص خواهد نمود و شکی نیست که برخی از تغییرات اعمال شده در آن را هم در همان کنفرانس رونمایی کند.
مطمئنا این تغییرات به همراه دیگر نو آوری‌های ویندوز ۹ مورد استقبال قرار خواهد گرفت و بار دیگر مایکروسافت پس از بازخورد های منفی درباره ویندوز ۸ به موفقیت برسد. هرچند آپدیت ۸٫۱ عرضه شده اما همچنان چشم ها به سیستم عامل بعدی مایکروسافت دوخته شده است.

 ویژگی‌های نسخه جدید ویندوز
• ارزان تر بودن تبلت‌های دارای ویندوز ۹ اریژینال
• یکپارچه سازی اپلیکیشن‌های windows phone و windows RT
• بهبود ویژگی‌های power options از جمله ذخیره انرژی نسبت به نسخه های پیشین ویندوز
• افزوده شدن Kinect-based 3D gestures به کارت های سیستم و ریلیز نوت بوک هایی دارای دوربین‌های ۳d
• گزینه احتمالی: ارائه Direct Experience در ویندوز ۹ که طبق گزارش‌ها نوآوری است که فایل های صوتی تصویری را در سیستم عاملی خاص پخش خواهد کرد.

نسخه بعدی ویندوز در آوریل عرضه خواهد شد. که با ویژگی های جدیدی همچون اجرای برنامه ها در منوی استارت است. مایکروسافت در تلاش است تا UI گرافیکی مناسبی برای سطوح مختلف کاربران از کاربر ساده تا حرفه ای را طراحی کند تا بتواند حواس پرتی کاربر را کاهش دهد. اما سوال مهم در اینجا اینست که نام نسخه جدید از ادامه ویندوز۸ است یا نام جدیدی را در بر خواهد داشت؟ اوایل ماه آوریل تمامی شایعات به پایان میرسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.