تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

روشی برای استفاده امن از کامپیوترهای عمومی

Windows To Goرا در جیب خود بگذارید و همه جا از آن استفاده کنید.

استفاده از رایانه‌های عمومی یکی از مواردی است که ریسک سرقت اطلاعات شما توسط مجرمان سایبری را بالا می‌برد. با استفاده از یک ویندوز که توسط فلش بوت می‌شود، می‌توانید این ریسک را کاهش دهید.

تکنــــــــــــــازدانلود: اگر در سفر هستید، لپ‌تاپ خود را همراه نبرده‌اید و یا به هر دلیل مانند گرفتن یک پرینت مجبور هستید که از کامپیوترهای عمومی مانند سیستم هتل محل اقامت خود استفاده کنید، بهتر است که تمام هم و غم خود را مصروف حفظ امنیت و اطلاعات‌تان کنید.

کامپیوترهای عمومی می‌توانند پر از بدافزار باشند و به گفته سرویس‌های امنیتی آمریکا، هتل‌های محل اقامت تاجران و سرمایه‌گذاران مکانی است برای جاسوس‌های سایبری.

لری سلتزر، ستون‌نویس سایت زی‌دی ‌نت با ذکر این‌که از نظر او باز کردن میل‌باکس و چک اطلاعات مهم در رایانه‌های عمومی معادل با اشتراک‌گذاری آن‌ها با غریبه‌هاست، توصیه می‌کند که از ابزاری به نام Windows To Go کنید.

Windows To Go در واقع ایمیج یک سیستم عامل ویندوز ۸ مستقل بر روی یک درایو یو‌.اس.بی است که به دلیل بوت شدن از فلش، بدافزارها و فایل‌های ناخواسته‌ی کامپیوتر میزبان بر روی آن تاثیری نمی‌گذارند. تهیه این ابزار برای کارمندان، می‌تواند یک راه مناسب برای کمپانی‌هایی باشد که به امنیت خود اهمیت می‌دهند. همچنین کاربران عادی نیز می‌توانند با کمک آن، با خیال راحت‌تری از رایانه‌های عمومی استفاده کنند.

البته فراموش نکنید که همیشه سایر پورت‌های کامپیوتر را نیز چک کنید. ابزارهایی وجود دارند که بین کیبورد و ورودی یو.اس.بی قرار می‌گیرند (مانند این تصویر) و هر چه تایپ کنید، سرقت می‌کنند.

hardware keylog روشی برای استفاده امن از کامپیوترهای عمومی

این وسایل می‌توانند به راحتی توسط کارکنان هتل یا افراد دیگر نصب شوند و در صورتی که از وجود آن‌ها باخبر نباشید، Windows To Go هم نمی‌تواند کمکی به شما کند.

فراموش نکنید که چیزی به نام امنیت سایبری مطلق وجود ندارد و در کنار استفاده از ابزارهای پیشرفته سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، همیشه باید مواظب اطراف خود نیز باشید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.