تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

هک شبکه تلویزیونی اسراییل توسط هکرهای فلسطینی

هکرهای فلسطینی پیش‌تر نیز موفق شده بودند که کانال‌های تلویزیونی اسراییل را هک کنند.

هکرهای فلسطینی پخش ماهواره‌ای کانال ۱۰ تلویزیون اسراییل را برای دقایقی در اختیار گرفته و تصاویر مربوط به زخمی‌های غزه را پخش کردند.

تکنــــــــــــــــازدانلود: بنا بر گزارش‌ها، روز دوشنبه ۱۴ جولای هکرهای فلسطینی با هک کانال ۱۰ اسراییل، برای دقایقی تصاویر مربوط به زخمی‌ها و ویرانی‌های غزه را پخش کردند.

به گزارش The Register، هکرهای فلسطینی در حین پخش تصاویر مربوط به زخمی‌ها، پیغام دادند که اسراییلی‌ها باید در انتظار راکت‌های بیشتری باشند. در این پیام آمده بود: «دولت شما این بازی را شروع کرد. اگر دولت‌تان با شرایط ما موافقت نکند، باید خود را برای گذراندن مدتی طولانی‌تر در پناهگاه‌ها آماده کنید».

مقامات اسراییلی گفته‌اند که هکرهای حماس توانستند فید ماهواره‌ای را که کانال ۱۰ را پوشش می‌داد، در دست بگیرند و مشتریان تلویزیون‌های کابلی و تبدیل‌کننده‌های دیجیتال، چنین پیامی را مشاهده نکردند.

هکرهای فلسطینی پیش‌تر نیز موفق شده بودند که کانال‌های تلویزیونی اسراییل را هک کنند. در جریان حمله گسترده دو سال پیش اسراییلی‌ها به نوار غزه که با یک هفته بمباران وسیع این منطقه همراه بود، کانال‌های ۲ و ۱۰ تلویزیون اسراییل برای دقایقی در اختیار هکرها قرار گرفته بود.

البته اسراییلی‌ها هم در این بازی دخیل هستند. سال ۲۰۰۹ نیروهای نظامی اسراییل با هک کردن یک کانال مربوط به حماس، کلیپی را پخش کردند که در آن رهبران حماس تهدید به ترور شده‌ بودند. پیامی به زبان عربی در این میان پخش شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.