تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

استفاده از کسپرسکی کار دست اوکراین داد .


Kaspersky Lab: Antivirus Software and Free Online Virus Scan

تکنــــــــــــــــــازدانلود: اعتماد و استفاده از آنتی ویروسهای کسپرسکی کار دست " دولت " اوکراین داد .
نفود یک ویروس رایانه ای به سیستم های شمارش آرای انتخابات اوکراین که از آنتی ویروس کسپرسکی استفاده میکردند باعث بروز مشکلات جدی برای دولت نوپای این کشور شد .

خلافکاران و سارقان سایبری توانستند با استفاده از آلوده شدن سیستمهای اوکراین به یک ویروس به سیستمهای انتخابات اوکراین نفود کنند .
این ویروس کامپیوتری باعث شده تا دسترسی های غیر مجاز به اطلاعات محرمانه و حساس انتخابات اوکراین ممکن شود .

دولت اوکراین مقصر اصلی را کسپرسکی میداند که قادر به شناسایی این ویروس نبوده .
بد نیست بدانید دولت اوکراین به کاربرانش توصیه کرده به دلایل بسیاری از جمله ارتباط کسپرسکی با دولت روسیه و از طرفی سابقه همکاری یوجین کسپرسکی ( مدیرعامل فعلی و از موسسان شرکت کسپرسکی ) با سرویسهای امنیتی روسیه از آنتی ویروسهای کسپرسکی استفاده نکنند .




با اینکه شرکت روسی کسپرسکی مدعی است فروش زیادی دارد ولی بسیاری از شواهد نشان می دهد این شرکت یک دروغ گو بیشتر نیست .

سابقه کلاهبرداری ، ارائه آمارهای نادرست ، تلاش برای فریب کاربران ، قطع ارتباط دهها نماینده از جمله دلایلی است که نشان می دهد این شرکت روسی فروش و محبوبیتی در بین مصرف کنندگان آنتی ویروس ندارد .

سابقه بد این شرکت در ارائه محصولات بی کیفیت ،  عدم ارائه پشتیبانی مخصوصآ در زمانهای حساس مانند آپدیتهای اشتباه از دیگر دلایلی است که باعث می شود حتی اگر کاربران ، شرکتها و سازمانها تصمیمی به خرید آنتی ویروسهای کمپانی های بزرگ و معتبر نداشته باشند هیچگاه به سراغ کسپرسکی نروند .

نفوذ ویروس به سیستمهای کنترل ترافیک مسکو و از کار افتادن سیستمها برای مدت 2 هفته از جمله شواهد روشنی است که نشان می دهد هیچ کاربر و مدیر شبکه عاقلی از محصولات این شرکت نامعتبر استفاده نمیکند .


ولی درباره اوکراین بد نیست بدانید سالهاست که در صفحه نمایندگان اوکراینی وب سایت کسپرسکی بجزء نام شرکت کسپرسکی با آدرس مسکو ، یک نام دیگر بدون آدرس و مشخصات ذکر شده .

و به نظر شما این چه مفهومی میتواند داشته باشد بجزء اینکه کسپرسکی حتی در کشوری که ارتباط نزدیکی با دولت روسیه داشته هم دارای فروش و محبوبیت نبوده .

عکس اول  ( اواسط سال 2012 )

عکس دوم ( تهیه شده در 28 می 2014 )


‘Cyber-attack’ cripples Ukraine’s electronic election system ahead of presidential vote

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.