تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

نسخه بتا برنامه BBM برای ویندوزفون منتشر شد

در پاسخ به تعداد باورنکردنی از درخواست کاربران ، بلک بری نسخه ای از نرم افزار پیام رسان BBM را برای ویندوزفون عرضه نمود.

2aaaaaabbm

در حال حاضر می توانید با نصب نسخه بتا این برنامه و ثبت نام در آن به لیست انتظار ثبت نام شدگان بپیوندید تا در هفته آینده نسخه اصلی BBM را در اختیار داشته و از این برنامه محبوب بطور کامل استفاده کنید.

با استفاده از این برنامه شما میتوانید با دوستان خود ب گفتگو اشتراگ گاری تصاویر و ویدیو ها بپردازید . توجه : این برنامه طبق گزارش وین فون سنترال برنامه رسمی از طرف بلک بری مسنجر می باشد. لینک دانلود نرم افزارBBM از فروشگاه ویندوز را می توانید در اینجا بیابید.

 تنها برخی از  ویژگی های دیگر نسخه ها مانند : چت های انفرادی و گروهی، لیست تماس ها و بازخورد ها بهره مند خواهد بود، که البته تنها مورد قابل توجه رابط کاربری ویندوز فونی آن است. ویژگی هایی همچون BBM Voice، شبکه ها و به اشتراک گذاری موقعیت Glympse موجود نخواهند بود. کاربران می توانند برای دسترسی به نسخه محدود بتا امروز نام نویسی کنید یا تا زمان انتشار آن در هفته های آینده صبر کنند.

برنامه BBM از سه بخش اصلی شامل اطلاعات تماس برای پیداکردن دوستان ، ایجاد گروه ، چت های چندنفره می باشد.که میتوانید با درج یک عکس بر روی پروفایل خود ، دوستان شما بتوانند از این طریق شما را پیدا کنند.

url

نسخه بتا اولیه قابلیت هایی همچون مکالمه ، پیامک ، تقویم ریال لیست دوستان، آلبوم های عکس و به اشتراک گذاری موقعیت را می توانید با دوستان خود در میان بگذارید.

BBM یک ویژگی منحصر بفرد برای گوشی های BlackBerry بحساب می آید. این شرکت نسخه های آندروید و iOS این برنامه را نیز در پاییز گذشته منتشر نموده و به عنوان سهم بزرگی از گوشی های هوشمند بازار را به نفع خود در آورده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.