تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

هشدار بیت دفندر برای کاربران فیس بوک و یاهو

این ملویر روشی بخصوص داشته و با پیامی خیلی مودبانه برای کاربران فیسبوک و یاهو ارسال میگردد.

کدی مخرب برای هدف قرار دادن کاربران فیس بوک و یاهوکه قسمتی ازآن با جملاتی از کتاب انجیل رمزنگاری شده است تا یافتن آن را توسط انتی ویروسها مشکلتر باشد ارسال میشود.

تکنــــــــــــــازدانلود: بیت دفندر از کاربران فیسبوک و یاهو خواسته است تا در مورد این کد مخرب که در چت منتشر میشود احتیاط کنند.

این ملویر که توسط شرکت بیت دفندر با نام Gen:Variant.Downloader.167 شناخته می شود فعلا در حال الوده کردن کاربران کشورهای امریکا, بریتانیا , فرانسه , المان , کانادا , دانمارک و رومانی است.

این ملویر روشی بخصوص داشته و با پیامی خیلی مودبانه برای کاربران فیسبوک و یاهو ارسال میگردد .

متن پیام : “? I want to post these pictures on Facebook, do you think it’s ok “. در این پیام لینکی برای تصاویری که ظاهرا قرار است روی فیسبوک ارسال شوند و بصورت لینکهای دراپ باکس و یا فایلزواپ که به exe. ختم میشوند قرار دارد .

با کلیک روی این لینکها فایل اجرائی ای با نامی تصادفی روی دستگاه کاربر ساخته شده ودر زمان نصب پنجره ای روی دستگاه قربانی نمایان میشود که در ان گفته شده : “این برنامه با نسخه ویندوز شما سازگار نیست از اطلاعات سیستم خود اطمینان یابید تا بدانید که ایا به این برنامه در نسخه ۳۲ بیت یا ۶۴ بیت نیاز دارید و سپس با ناشر ان تماس بگیرید” و سپس توسط لیست تماس های فیسبوک و یاهو روی ایندو انتشار میابد.

malware message box هشدار بیت دفندر برای کاربران فیس بوک و یاهو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.