تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

irib سایت صدا و سیما,منبعی از shell کدها و صفحات دیفیس هکرها

چرا امنیت سایت رسمی صدا و سیما جمهوری اسلامی تا این حد پایین است که ادمین و مسئولان آن حتی متوجه وجود این کدها نمی شوند؟

هر از چندگاهی خبری در رسانه ها با مضوع هک شدن سایت صدا و سیمای کشورمان با دامنه irib.ir منتشر می شود تا جایی که کاربران و دنبال کنندگان اخبار امنیت به راحتی از کنار این خبر می گذرند و این موضوع دیگر برایشان عادی شده است.

به گزارش تکنــــــــــــازدانلود: در اکثر موارد زیر دامنه های irib مورد حمله هکری قرار می گیرند و اینبار نیز زیر دامنه مربوط به صدا و سیمای ایلام یعنی ilam.irib.ir مورد نفوذ قرار گرفته است اما موضوع زمانی جالب می شود که کارشناسان آی تی اس ان در این سایت به دایرکتوری ای از shell کدها و صفحات دیفیسی برخورد کردند که هکرها حتی برای تست عملکرد خودشان یکباری هم که شده به این سایت سرک کشیده و آن را هک کرده اند.

irib1 irib سایت صدا و سیما,منبعی از shell کدها و صفحات دیفیس هکرها

وقتی به آدرس http://ilam.irib.ir/media مراجعه می کنیم با منبعی از shell کدها و صفحات دیفیس مواجه می شویم که این سوال برای ما پیش می آید :

 “چرا امنیت سایت رسمی صدا و سیما جمهوری اسلامی تا این حد پایین است که ادمین و مسئولان آن حتی متوجه وجود این کدها نمی شوند؟”

irib irib سایت صدا و سیما,منبعی از shell کدها و صفحات دیفیس هکرها

امیدواریم مدیران سایت دولتی و به خصوص irib.ir کمی بیشتر به مبحث امنیت توجه کنند و تنها به راه اندازی سایت بسنده نکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.