تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

گوش دادن به الکتریسیته برای تایید یا عدم تایید مدارک تقلبی

با گوش کردن الکتریسیته میتوان تاریخ و ساعت ضبط صدائی را دانست.

تکنـــــــــــــازدانلود به نقل از ژیزمودو,شهادتها و یا مدارک صوتی گاهی در بعضی دادگاه ها برای تائید اتهامات یکنفر و یا تبرئه کردن او استفاده میشوند. اما اطمینان از واقعی بودن انها بسیار مشکل است. گاهی بعضی از اینگونه مدارک صوتی تقلبی برای تبرئه میتوانند استفاده شوند و به نفع یکی از طرفین دعوی شهادت دهند.

خوشبختانه فناوری امروزی اجازه تائید واقعی بودن اینگونه مدارک صوتی و یا بر عکس را میدهد و میتوان دانست که ایا در زمانی که گفته میشود ضبط شده و یا بعدا ضبط شده و در نتیجه تقلبی است.

پلیس لندن از هفت سال پیش تا کنون مرتبا فرکانسهای اصلی توزیع الکتریسیته را که چیزی بیشتر از اصواتی نامفهوم نیستند را ضبط میکند. این فرکانسهای منحصر بفرد بوده و همانند یک امضای صوتی میباشند که تقلب و تحریف انها غیر ممکن است.

با همین اصوات نامبهم امواج و در صورتی که صدای ضبط شده در نزدیکی محل توزیع الکتریسته صورت گرفته باشد و با گوش کردن به فرکانسهای ان, دانشمندان انرا با پایگاه داده هائی مقایسه نموده و میتوانند زمان ضبط انرا بدانند. در صورتیکه این ضبط واقعی باشد, در پایگاه داده ها یافت میشود و در صورتیکه تقلبی باشد و در زمان دیگری ضبط شده باشد, نظیر ان در پایگاه داده ها موجود نیست.

این انالیز فرکانسهای شبکه برق بسیار قابل اعتماد است اما اگر انچه که ضبط شده دور از هرگونه منبع الکتریسیته ای انجام شده باشد اینکار ممکن نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.