تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار
تکنــــــــــــــازدانلود

تکنــــــــــــــازدانلود

هک وامنیت -جوک وسرگرمی-تکنولوژی-اخبــــــار

شهر هکرها یا Hackerville پایتخت جهانی جرائم سایبری

Ramnicu Valcea شهری کوچک و  آرام و سرسبز در رومانی است. اما نام دیگر ان Hackerville یا شهر هکرها است. این نامی است که مدیای امریکائی بر ان نهاده اند.

تکنــــــــــــازدانلود:به نقل از اندرنیوز, این شهر پایتخت جهانی کلاهبرداریهای اینتری و جرائم سایبری است و هدف اصلی هکرها ایالات متحده امریکا است.

هر ساله هکرهای جوان این شهر یک میلیارد دلار از طریق کلاهبرداری های اینترنتی خود از قربانیان امریکائی به دست می اورند.

این هکرها به سرورهای ناسا و پنتاگون رخنه کرده اند فقط بخاطر اینکه بخود ثابت کنند که میتوانند اینکار را انجام دهند. اف بی ای و سیا به مقامات رومانی فشار اورده اند تا یک واحد مخصوص در پلیس محلی برای مبارزه با این نوع جرائم دیجیتالی ایجاد کنند.

بیش از ۲۰۰ افسر پلیس به دنبال این هکرها و مجازات انها هستند و تعداد بازداشتها افزایش یافته است اما با اینهمه تعداد انها همچنان بیشمار است و مرتبا از روشهائی جدید و پیشرفته تر استفاده میکنند تا به اهداف خود برسند.

روزنامه نگارانی به هکرویل سفر کرده و پرده از دنیای مرموز این مجرمین سایبری برداشته اند. و گفته اند : انها گروه هائی خطرناک و مسلح هستند که حاضرند از منافع خود به هر طریق دفاع کنند.

 شهر هکرها یا Hackerville پایتخت جهانی جرائم سایبری

محله Ostroveni مرکز جرائم وب است. محله ای با مسکنهائی برای طبقه کم درامد در برجهائی که در زمان کمونیستها ساخته شده اند. در خارج این اپارتمانهای کهنه و خراب, خیابانها مملو از اتومبیلهای گران قیمت هستند که کنتراستی ایجاد میکنند که شوکه کننده است. این هکرها علاقه مندند که ثروت و قدرت خود را با این اتومبیلهای لوکس به رخ بکشند و بعضی از ویدیوهائی که روی بعضی سایتها دیده میشوند مربوط به همینها هستند که با سرعت ۳۰۰ کیلومتر در ساعت رانندگی میکنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.